موسسه مهاجرتی زنگنه
Search
Close this search box.

تحصیل پست دکترا در کانادا

خانه » بلاگ » تحصیل پست دکترا در کانادا
تحصیل پست دکترا در کانادا

اگر به دنبال تحصیل پست دکترا در کانادا هستید؛ باید حتما در رابطه با شرایط تحصیل دانشجویان بین المللی در این مقطع تحصیلی اطلاعات کافی داشته باشید. در واقع شرایط پذیرش در مقطع پست دکترا شباهت بسیار زیادی به تحصیل در مقطع دکترا دارد.

دانشجویان با آماده سازی مدارک لازم و همچنین ارائه این مدارک به اساتید مربوطه در ضرب الاجل مشخص شده از طرف دانشگاه، فرصت کسب علم در مقطع فوق دکترا دانشگاه‌های کانادا را خواهند داشت. با این حال دانشجویان در مسیر اخذ پذیرش رشته مورد نظر در مقطع فوق دکترای دانشگاه‌های کانادا، مسلما نیاز به راهنمایی‌ کارشناسان دارند. در این مطلب اطلاعات لازم در رابطه با تحصیل پست دکترا در کانادا و شرایط پذیرش سال ۲۰۲۴ را ارائه کرده‌ایم.

شرایط تحصیل پست دکترا در کانادا

تحصیل در مقطع پست دکترا دانشگاه‌های کانادا شرایط مشابهی با دوره دکترا دارد. در واقع در مقطع فوق دکترا دانشجویان با ارائه درخواست به اساتید دانشگاه یا موسسه مورد نظر خود، می‌توانند برای شرکت در دوره‌های پست دکترا پذیرش دریافت کنند. همچنین برای دریافت پذیرش وجود ویزای کار و یک سری از شرایط و مدارک خاص و کلی با توجه به دستورالعمل‌های دانشگاه یا موسسه الزامی خواهد بود. در صورت وجود شرایطی که در ادامه عنوان شده است و تکمیل مدارک، دانشجویان می‌توانند تحقیقات یا کارآموزی در کنار استاد راهنمای خود و در رشته مورد نظر را آغاز کنند. البته همانطور که توضیح دادیم؛ وجود شرایط کلی زیر نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند:

  • اتباع غیر کانادایی برای گذراندن پست دکترا در کانادا باید مجوز کار داشته باشند.
  • متقاضیان تحصیل در مقطع فوق دکترای بین المللی باید قبل از آمدن به کانادا برای دریافت کمک هزینه تحصیلی فوق دکترا، مجوز کار مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) اقدامات لازم را انجام بدهند.
  • مجوز کار فقط در خاک کانادا صادر می‌شود؛ زیرا متقاضی در حال ورود به کانادا است.
  • اگر متقاضی به عنوان دانشجو در دانشگاه‌های کانادایی بوده و قصد دارد در کانادا بماند تا در مقطع فوق دکتری ادامه تحصیل دهد؛حتی اگر مجوز دانشجویی (مجوز تحصیلی) دارای اعتبار داشته باشد؛ باید برای مجوز کار کانادا درخواست دهد.
  • متقاضیانی که قبلا مجوز کار داشته‌اند و مایل به تمدید اقامت خود در کانادا هستند؛ باید درخواست مجوز کار IRCC را به صورت آنلاین تکمیل کنند. همچنین برای اصلاح مشخصات یا کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه، می‌توانید با کارشناسان موسسه اعزام دانشجو زنگنه تماس بگیرید.
  • ساکنان ایالات متحده و سنت پیر و میکلون، یا دارندگان گذرنامه‌هایی که فقط برای ورود به کانادا به eTA نیاز دارند؛ می‌توانند مستقیما به محض ورود به کانادا برای مجوز کار درخواست دهند.

مدارک مورد نیاز برای تحصیل پست دکترا در کانادا

بهتر است که برای اخذ پذیرش در مقطع فوق دکترا، معمولاً تا یک سال قبل از ارائه درخواست مدارک مورد نیاز را آماده کنید. اگر دانشجوی دکترا هستید؛ باید بلافاصله پس از فارغ التحصیلی به دنبال پذیرش در مقطع فوق دکترا باشید. مؤسسات، سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف هر کدام معیارهای خاصی برای پذیرش متقاضیان دارند که در هنگام درخواست متوجه آن‌ها خواهید شد. با این حال در ادامه به تعدادی از مدارک مورد نیاز اصلی اشاره کرده‌ایم.

  • رزومه تحصیلی و CV – خلاصه‌ای از مهارت‌های آموزشی و مقالات شما
  • انگیزه نامه – به طور مختصر خود را در این نامه معرفی کنید و موقعیت فعلی خود را همراه با مهارت‌ها، دستاوردها و اهداف تحقیقاتی مرتبط بیان کنید.
  • پروپوزال تحقیق – باید موضوع تحقیقی را انتخاب کنید که توجه کارشناسان موسسه یا دانشگاه مورد نظرتان را جلب کند.
  • بیانیه تحقیقاتی – این مورد یک اطلاعیه از هر گونه چاپ مقاله در انتشارات، سخنرانی‌ها و هر گونه پوستر کنفرانسی است که نتیجه تحقیقات شما در آن است.
  • توصیه نامه – این مورد شامل اظهارات محققان معروف یا افرادی است که شما با آن‌ها کار کرده‌اید. معمولا به دو یا سه توصیه نامه نیاز خواهید داشت.
  • ویزای تحصیلی کانادا – شرایط دریافت ویزا متفاوت است.
  • مدارک تسلط به زبان – باید با توجه به فرم درخواست دانشگاه مدرک زبان معتبری ارائه کنید.
  • مدارک هویتی – پاسپورت
  • دعوت نامه – نیاز به دریافت دعوت از استاد راهنمای خود دارید.

مدرک زبان مورد نیاز برای تحصیل پست دکترا در کانادا

برای پذیرش در مقطع پست دکترا دانشگاه‌های کانادا باید حتما به یکی از دو زبان انگلیسی یا فرانسوی تسلط داشته باشید. برای پذیرش به زبان انگلیسی معمولا به آیلتس نیاز است. البته سایر گواهی زبان‌های معتبر هم با توجه به الزامات دانشگاه شما مورد پذیرش خواهد بود. در ادامه شرح کاملی در رابطه با انواع گواهی‌های تسلط بر زبان مورد نظر دانشگاه‌ها ارائه کرده‌ایم.

  • مدرک تسلط به زبان انگلیسی: آیلتس با حداقل نمره ۶.۵ یا معادل آن در تافل
  • مدرک تسلط به زبان فرانسوی: مدرک تحصیلی معادل

شرط معدل برای تحصیل پست دکترا در کانادا

در دوره پست دکترا دانشگاه یا موسسه تحقیقاتی اهمیتی به معدل متقاضی نخواهد داد. بنابراین برای پذیرش در این دوره‌ها هیچ شرط معدلی هم وجود ندارد. شما باید تنها مهارت تحقیقاتی و پژوهشی خود را در این مسیر ثابت کنید. در واقع به هر میزان که سابقه تحقیقاتی و نتایج مقالات فرد متقاضی شرایط بهتری داشته باشد؛ شانس پذیرش او هم بالاتر خواهد رفت.

شرایط سنی تحصیل پست دکترا در کانادا

در این مقطع دانشگاهی، هیچ محدودیت سنی برای متقاضیان تحصیل پست دکترا در کانادا وجود نخواهد داشت. در واقع افراد با هر سنی می‌توانند جهت تحصیل در این مقطع در دانشگاه‌ها یا سایر موسسات درخواست دهند. البته محدودیت‌هایی از نظر زمان فارغ التحصیلی شما در مقطع دکترا وجود خواهد داشت. در واقع افراد متقاضی باید حداقل ۵ سال قبل از ارائه درخواست برای مقطع پست دکترا، تحصیلات دکترای خود را به پایان رسانده باشند. همچنین یکی دیگر از محدودیت‌های تحصیل در کانادا برای متقاضیان دوره فوق دکترا، عدم امکان دریافت بورسیه تحصیلی پس از ۵۰ سالگی است.

کالج‌های پیش‌نیاز برای تحصیل پست دکترا در کانادا

برای تحصیل فوق دکترا در کانادا نیاز به تحصیل در کالج یا دانشگاه خاصی نخواهید داشت. در واقع همین که رزومه تحصیلی خوبی در دانشگاه محل تحصیل خود داشته باشید؛ برای پذیرش در مقطع پست دکترا دانشگاه‌های کانادا کافی خواهد بود.

بهترین دانشگاه های پست دکترا در کانادا

در ادامه لیستی از بهترین دانشگاه‌های مقطع تحصیلی پست دکترا در کانادا تهیه کرده‌ایم:

دانشگاه تورنتو

دانشگاه تورنتو که در سال 1827 تأسیس شد؛ به یک مؤسسه پیشرو در زمینه یادگیری، کشف و خلق دانش در کانادا تبدیل شده است. این دانشگاه مفتخر است که یکی از برترین موسسات در زمینه خلق و نوآوری به حساب می‌آید.

دانشگاه مک گیل

دانشگاه مک گیل که در مونترال مستقر است؛ در بین معتبرترین دانشگاه‌های کانادا قرار دارد و هر ساله هزاران دانشجوی بین المللی را از بیش از ۱۵۰ کشور جذب می کند. این دانشگاه بالاترین درصد دانشجویان دکترا را در بین دانشگاه های تحقیقاتی کانادا دارد. دانشگاه مک گیل شهرت خود را مدیون ۵۰ مرکز و موسسه تحقیقاتی، بیش از ۴۰۰ برنامه آموزشی، تاریخی غنی و شبکه‌ای از فارغ التحصیلان در حدود ۲۵۰۰۰۰ نفر در سراسر جهان است.

دانشگاه بریتیش کلمبیا

دانشگاه بریتیش کلمبیا بیش از ۶۸۰۰۰ دانشجو را از کانادا و بیش از ۱۴۰ کشور در سراسر جهان جذب کرده است. فارغ التحصیلان این دانشگاه بیش از ۳۷۰۰۰۰ نفر هستند که نماینده ۱۴۸ کشور به حساب می‌آیند. این دانشگاه ۸ برنده جایزه نوبل و سه نخست وزیر کانادا را فارغ التحصیل کرده است.

دانشگاه مونترال

دانشگاه مونترال که در شهر مونترال ریشه دارد؛ یکی از دانشگاه‌های تحقیقاتی پیشرو به حساب می‌آید. دانشگاه مونترال با وجود پردیس‌های وابسته خود، پلی تکنیک مونترال (مهندسی) و HEC مونترال (کسب و کار)، یکی از بزرگترین مجتمع های دانشگاهی در آمریکای شمالی است. دانشگاه مونترال سالانه بیش از ۶۸۰ میلیون دلار بودجه تحقیقاتی جذب می‌کند و این سرمایه‌ها آن را به چهارمین دانشگاه تحقیقاتی بزرگ در کانادا تبدیل کرده است.

دانشگاه آلبرتا

دانشگاه آلبرتا یکی از برترین دانشگاه‌های کانادا است و در بین دانشگاه‌های پیشرو در زمینه تحقیقات عمومی در جهان به حساب می‌آید که به دلیل برتری در رشته‌های علوم انسانی، هنرهای خلاق، تجارت، مهندسی و علوم بهداشتی شهرت دارد.

هزینه تحصیل پست دکترا در کانادا

اگر قصد تحصیل در مقطع پست دکترا دانشگاه‌های کانادا را دارید؛ باید در جریان باشید که این دانشگاه‌ها هر دو سال یکبار حدود ۴۵۰۰۰ دلار کمک هزینه به دانشجویان این مقطع تحصیلی ارائه می‌کنند. همچنین از آنجایی که بورسیه فقط به افراد توانمند و با استعداد ارائه می‌شود؛ در صورت عدم دریافت آن امکان تحصیل در این مقطع را نخواهید داشت. البته اگر به صورت آزاد از برخی دانشگاه‌ها با شرایط خاص پذیرش بگیرید؛ سالانه حدود ۱۰ تا ۳۰ هزار دلار هزینه پرداخت خواهید کرد.

بورسیه تحصیلی پست دکترا در کانادا

در ادامه تعدادی از بهترین بورسیه های تحصیلی کانادا را معرفی کرده‌ایم:

  • :Lester B. Pearson Intl بورس تحصیلی دانشگاه تورنتو
    شهریه کامل، کتاب، اقامت
  • بورسیه های بنیاد ترودو:
    ۶۰۰۰۰ دلار کانادا در سال شهریه
  • بورسیه تحصیلی بانتینگ
  • ۷۰۰۰۰ دلار کانادا در سال
  • بورسیه تحصیلی Vanier دولت کانادا: ۶۰۰۰۰ دلار کانادا در سال
  • بورسیه تحصیلی انتاریو (OGS): ۵۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ دلار کانادا
  • بورسیه جوبیلی الماس ملکه الیزابت دوم:
    شهریه با توجه به برنامه تحصیلی متفاوت است.

طول دوره پست دکترا در کانادا

معمولا دوره پست دکترا در کانادا حدود ۲ تا ۳ سال طول می‌کشد. در طول این مدت شما موظف هستید که اجازه کار دریافت کنید و همچنین باید حتما ویزای تحصیلی کانادا داشته باشید. پس از پایان کار در صورت امکان تمدید ویزا یا دریافت بورسیه، استاد راهنما ممکن است از شما بخواهد که مدت زمان بیشتری جهت تکمیل تحقیقات در کانادا بمانید.

تاریخ شروع ترم تحصیل پست دکترا در کانادا

معمولا دوره‌های آموزشی دانشگاه‌های کانادا در ماه شهریور (اوایل سپتامبر) آغاز می‌شود و سپس ترم در ماه فروردین (آوریل) یا ماه اردیبهشت (اوایل می) پایان پیدا می‌کند. البته باید قبول کنید که دانشگاه‌های کانادا دو نیمسال تحصیلی دارند و در ابتدای هر کدام از این نیمسال‌ها یعنی شهریور ماه و دی ماه دانشگاه مشغول به پذیرش دانشجویان بین المللی و داخلی خواهد شد.

لیست رشته های پست دکترا در کانادا

در کانادا بیش از ۱۵۰۰۰ رشته تحصیلی وجود دارد که می‌توان پروپوزال تحقیقاتی دوره پست دکترا خود را در زمینه یکی از آن‌ها ارائه کرد. در واقع همه چیز در نهایت به موضوع تحقیقاتی که شما انتخاب می‌کنید؛ بستگی خواهد داشت. همچنین باید توجه کنید که تنها در صورت پذیرش پروپزال، شما می‌توانید مشغول به تحصیل شوید. در ادامه لیستی از رشته‌هایی که می‌توانید از بین آن‌ها پروپوزال انتخاب کنید را ارائه کرده‌ایم.

  • علوم پزشکی
  • علوم مهندسی
  • علوم طبیعی
  • علوم ژنتیک
  • مدیریت
  • علوم ریاضی
  • علوم انسانی

اخذ ویزای پست دکترا در کانادا

برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا در مقطع فوق دکترا ابتدا باید حتما یک استاد راهنما پیدا کنید که به موضوع تحقیقاتی شما علاقمند باشند. پس از انجام این کار و دریافت دعوت نامه از طرف استاد راهنما باید مطابق مراحل زیر پیش بروید:

  • یک پاسپورت معتبر دریافت کنید.
  • یک نامه انتصاب رسمی از یک دپارتمان/مدرسه/موسسه معتبر دانشگاهی برای پشتیبانی از درخواست مجوز کار دوره فوق دکتری دریافت کنید.
  • موسسه  IRCC باید مطمئن باشد که حمایت مالی برای هر فردی که وارد کانادا می شود کافی خواهد بود. حداقل حقوق سالانه ۳۰۰۰۰ دلاری دانشگاه به یک دانشجوی فوق دکترا اجازه می‌دهد تا داشتن تمکن مالی پس از ورود به کانادا اثبات کند.
  • نامه انتصاب نشان می‌دهد که آیا بودجه اضافی برای شما وجود دارد یا خیر. • درخواست مجوز کار IRCC را به صورت آنلاین تکمیل کنید یا آن را به نزدیکترین مرکز درخواست ویزا ارسال کنید.
  • هزینه پردازش درخواست غیر قابل استرداد را ارائه دهید. این هزینه جدا و متفاوت از هزینه معافیت Offer of Employment/LMIA است که توسط دانشگاه برای رسیدگی به درخواست مجوز کار دوره فوق دکتری پرداخت می شود.
  • همکاران فوق دکترا نیازی به ارزیابی تاثیر بازار کار (LMIA) از Employment and Social Development Canada ندارند. برای دریافت راهنمای بیشتر در این زمینه می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کار دانشجویی پست دکترا در کانادا

برای کار قانونی در کانادا، متقاضیان بین المللی تحصیل در مقطع فوق دکترا باید مجوز کار دریافت کنند. انتظار می رود که متقاضیان تحصیل در مقطع فوق دکترای بین المللی برای یک مجوز کار خاص کارفرما، به ویژه مجوز کار  معاف از LMIA درخواست دهند.در بیشتر موارد، کارفرمای شما به ارزیابی تاثیر بازار کار (LMIA) نیاز دارد تا از پیشنهاد شغلی شما برای اکسپرس اینتری پشتیبانی کند.

برخی از مشاغل نیازی به ویزای LMIA ندارند. اگر شما دارای مجوز کار معتبری باشید که از LMIA معاف است؛ به سادگی میتوانید در مقطع فوق دکترا دانشگاه‌های ‌کانادا تحصیل کنید. بر اساس یک توافقنامه بین المللی، اگر شما مایل هستید به طور دائم در کانادا بمانید و زندگی کنید؛ تجربه کاری که در مقطع فوق دکترا به دست می آورید می تواند به طور قابل توجهی به شما جهت دریافت اقامت دائم کانادا کمک کند.

با این حال، متوسط ​​حقوق یک دانشجوی پست دکتری در کانادا ۷۰۰۰۰ دلار در سال یا ۳۵.۹۰ دلار در ساعت است. درآمد موقعیت‌های شغلی اولیه از ۵۰۰۰۰ دلار در سال شروع می شود؛ در حالی که اکثر کارآموزان با تجربه تا ۱۱۸۹۸۵ دلار در سال درآمد دارند.

ویزای همراه دانشجویی پست دکترا در کانادا

متقاضیان تحصیل در مقطع فوق دکترا دانشگاه‌های کانادا می‌توانند برای همسر و فرزندان خود به صورت مستقیم ویزای همراه دریافت کنند. در ادامه به شرح همین مورد پرداخته‌ایم:

ویزای همراه همسر

اتباع خارجی می‌توانند همسر خود را پس از ارائه درخواست برای تحصیل در کانادا همراه خود بیاورند. اگر درخواست یک تبعه خارجی برای مجوز تحصیل در کانادا با همراهی همسرش تایید شود؛ آنگاه همسر او واجد شرایط ارائه درخواست مجوز کار آزاد خواهد بود.

این مجوز کار به همسر اجازه می‌دهد تا برای هر کارفرمایی در کانادا برای مدتی مشابه با مجوز تحصیلی شریک زندگی خود به طور تمام وقت کار کند. همچنین اگر هر دو طرف علاقه‌مند به ادامه تحصیل در کانادا هستند؛ هر کدام باید برای مجوزهای تحصیلی جداگانه درخواست دهند. در ادامه مدارک لازم برای دریافت ویزای همراه همسر را ارائه کرده‌ایم.

فرم‌های درخواست ویزا: فرم‌های درخواست ویزا را به دقت تکمیل کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام بخش ها به درستی و واقعی پر شده اند.

  • پاسپورت: یک کپی واضح از گذرنامه خود را ارائه دهید تا اطمینان حاصل کنید که در طول مدت اقامت مورد نظرتان در کانادا معتبر است.
  • اثبات رابطه: شواهدی را درج کنید که مشروعیت رابطه شما با دارنده ویزای دانشجویی را اثبات می‌کند. این ممکن است شامل گواهی ازدواج، عکس یا سایر اسناد رسمی باشد.
  • نامه پذیرش: یک کپی از نامه رسمی پذیرش را از مؤسسه آموزشی که متقاضی اولیه (دانشجو) در آن پذیرفته شده است؛ دریافت و ارسال کنید.
  • اثبات تمکن مالی: با ارائه مدرکی مبنی بر وجود بودجه برای پوشش هزینه‌های زندگی و هزینه‌های تحصیل، ثبات مالی خود را نشان دهید. این مورد می‌تواند به صورت صورت حساب بانکی، نامه حمایت مالی یا جزئیات بورسیه باشد.
  • مهارت زبان: بسته به شرایط خاص، ممکن است لازم باشد مدرکی دال بر مهارت زبان از طریق آزمون‌های استاندارد مانند IELTS، CELPIP یا TEF ارائه دهید.
  • معاینه پزشکی: نزد یک پزشک تأیید شده تحت معاینه پزشکی قرار بگیرید. گزارش معاینه پزشکی را به عنوان بخشی از درخواست خود پیوست کنید.
  • گواهی ترخیص پلیس: گواهی ترخیص پلیس یا گواهی عدم سوء پیشینه را از کشور خود یا هر کشور دیگری که در طولانی مدت در آن زندگی کرده اید؛ ارائه دهید.

ویزای همراه فرزندان

هر والدینی که برای تحصیل در کانادا درخواست می‌‌دهد؛ می‌تواند فرزندان تحت تکفل خود را هم به کانادا ببرد. در اصطلاح کانادایی، کودک تحت تکفل به هر کودک زیر ۲۲ سال یا بالای ۲۲ سال گفته می شود که از قبل از ۲۲ سالگی به طور قابل توجهی به والدین خود برای حمایت مالی وابسته بوده و به دلیل عدم توانایی یا یک وضعیت روحی و جسمی نیازمند والدین است. اگر مجوز تحصیل با فرزند همراه تأیید شود؛ ویزا برای فرزند صادر می‌شود و اجازه اقامت در کانادا برای او در همان مدت ویزای والدین در نظر گرفته خواهد شد.

پس از ورود به کانادا، همه کودکان 18 سال و کمتر مجاز به تحصیل در مدارس ابتدایی و متوسطه کانادا هستند. اکثر مدارس کانادا برای کودکان دولتی هستند؛ به این معنی که هیچ هزینه ای برای شرکت در آن وجود ندارد. همچنین والدین می‌توانند اطمینان داشته باشند که فرزندانشان در کانادا آموزش شایسته‌ای را دریافت خواهند کرد.

سخن پایانی

هدف از تحصیل پست دکترا در کانادا، دریافت آموزش‌های حرفه‌ای است. در واقع ممکن است تحصیل فوق دکترا در کانادا یک فرصت استثنایی برای اکثر افراد باشد! همچنین معمولا دانشجویان پس از پایان تحصیلات، می‌توانند در کانادا یک موقعیت شغلی مناسب پیدا کنند. اما اگر به هر دلیلی هم موفق به پیدا کردن کار نشوند؛ فرصت تبدیل شدن به استاد دانشگاه برای آن‌ها فراهم خواهد بود.

دانشجویان در دوره کارآموزی پست دکترا حقوق بالایی دریافت می‌کنند و همچنین می‌توانند همسر و فرزندانشان را با خود همراه کنند. با این حال اگر برای دریافت فرصت تحصیل پست دکترا در کانادا دچار مشکل شده‌اید؛ می‌توانید با کارشناسان مجموعه اعزام دانشجو زنگنه تماس بگیرید.

سوالات متداول

چگونه میتوانم یک موقعیت کارآموزی پست دکترا در کانادا پیدا کنم؟

پیدا کردن موقعیت کارآموزی پست دکترا در کانادا هیچ طریقه خاصی ندارد. در واقع موقعیت‌های کارآموزی دقیقا مانند موقعیت‌های شغلی هستند. شما می‌توانید این موارد را در وبسایت دانشگاه یا حتی سایت‌های دیگر پیدا کنید.

برای پست دکتری در کانادا به چه ویزایی نیاز دارم؟

متقاضیان باید برای مجوز کار معاف از LMIA، درخواست دهند.

دوره پست دکتری در کانادا چند سال است؟

معمولا هر ترم یک ساله بوده و پس از آن با تأیید کتبی رئیس، انتصابات ممکن است برای دو دوره یک ساله دیگر تمدید شود. شما می توانید حداکثر به مدت 5 سال در دانشگاه‌های کاندا در مقطع فوق دکترا تحصیل کنید.

این مطلب براتون مفید بود؟

4.5 / 5. تعداد رای: 2

امتیازی ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

ارتباط با ما

جهت مشاوره مهاجرت تحصیلی و کاری با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دسترسی سریع مهاجرت تحصیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *