موسسه مهاجرتی زنگنه
Search
Close this search box.

بهترین رشته ها برای مهاجرت کاری

خانه » بلاگ » بهترین رشته ها برای مهاجرت کاری
بهترین رشته ها برای مهاجرت کاری

آیا قصد دارید آینده‌ی خود را در کشوری دیگر بسازید ولی نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ آیا می‌خواهید در یک رشته‌ی دبیرستانی و سپس دانشگاهی درس بخوانید، ولی مطمئن نیستید که کدام یک بازارکار بهتری را در کشورهای خارجی برای شما دارد و به طور کلی، کدام کشور برای تحصیل یا مهاجرت کاری بهتر است؟ خوشبختانه بسیاری از کشورهای توسعه یافته و برتر دنیا مثل آمریکا، انگلستان، کانادا، آلمان، نیوزلند و استرالیا تجارب تحصیلی بسیار فوق‌العاده‌ای را برای دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌دهند که باعث اخذ مدرکی فوق‌العاده جهت کار و به دست آوردن درآمد خوبی می‌شود.

ما در این مقاله می‌خواهیم بهترین رشته ها برای مهاجرت کاری را به شما معرفی کنیم، رشته‌هایی که حتی اگر در کشور خودتان به تحصیل در آن‌ها بپردازید هم امکان کار و تحصیل را برای شما فراهم می‌کند.

بهترین رشته برای تحصیل در دبیرستان و دانشگاه

مطمئنا می‌دانید که تحصیل در دانشگاه، به رشته‌ی تحصیلی شما در دوران دبیرستان بستگی دارد. اگر سال دهم هستید و می‌خواهید رشته‌ی مناسبی را جهت تحصیل و ادامه‌ی آن در دانشگاه انتخاب کنید، در ادامه راهنمایی‌هایی در این زمینه وجود دارد. ما در واقع بهترین رشته‌های تحصیلی در دبیرستان را به ترتیب تقاضا اولویت بندی کرده‌ایم.

1. رشته تجربی

یکی از رشته‌های تحصیلی محبوب و خوش‌درآمد برای دانش‌آموزانی که قصد دارند در علوم محض یا پزشکی ادامه تحصیل دهند، رشته‌ی تجربی است. در این رشته شما درس‌هایی چون فیزیک، شیمی، ریاضی، زمین‌شناسی و زیست شناسی را مطالعه می‌کنید که برای ورود به دانشگاه، آماده‌تان می‌کند.

2. رشته انسانی

کسانی که تمایل دارند در رشته‌هایی چون امور مالی، حسابداری، منابع انسانی، بازاریابی، فروش و بازرگانی مشغول به کار شوند، باید در دبیرستان رشته‌ی انسانی را انتخاب کنند. شما در این رشته می‌توانید رشته‌هایی که به دروس ریاضی مرتبط نیستند را انتخاب کنید، ولی اگر به ریاضی علاقه‌ دارید هم می‌توانید رشته‌هایی را برگزینید. شما با تحصیل در رشته انسانی می‌توانید در دانشگاه، در رشته‌های زیر نیز تحصیل کنید.

  • انگلیسی
  • ریاضیات
  • روانشناسی
  • علوم انسانی
  • تربیت بدنی
  • اطلاعات
  • هنرهای زیبا
  • ادبیات
  • تاریخ
  • جغرافیا
  • جامعه شناسی
  • علوم سیاسی و غیره.

3. رشته هنر (تحصیل در هنرستان)

 شما با تحصیل در هنرستان می‌توانید حرفه‌ی خود را در جنبه‌هایی خلاقانه مانند موسیقی، بازیگری، نقاشی، گرافیک و … ادامه دهید. شما همچنین می‌توانید از بین شاخه‌های زیر برای ورود به هنرستان، یکی را انتخاب کنید.

  • طراحی دوخت
  • فتوگرافیک
  • معماری داخلی
  • صنایع دستی
  • تولید برنامه تلویزیونی
  • انیمیشن و پویا نمایی
  • چاپ دستی
  • پشتیبانی صحنه
  • موسیقی مبانی آهنگ سازی
  • مرمت آثار فرهنگی
  • طراحی زبان بصری
  • نقشه کشی معماری
  • سینما
  • نمایش
  • نوازندگی ساز ایرانی
  • نوازندگی ساز جهانی
  • نقاشی
  • گرافیک

4. رشته ریاضی

همانطور که از نام آن معلوم است، شما با تحصیل در رشته‌ی ریاضی با دروس مرتبط به ریاضی سروکار دارید و اگر در این رشته درس بخوانید، می‌توانید به انواع شاخه‌های مهندسی در دانشگاه دسترسی پیدا کنید و در آینده، به عنوان یک مهندس یا حسابدار مهاجرت کاری کنید.

تحصیل در خارج پس از پایه‌ی دوازدهم

اگرچه تحصیل در خارج از کشور پس از پایه‌ی دوازدهم و برای مقطع کارشناسی، می‌تواند هر دانش‌آموزی را بترساند و او را سردرگم کند، ولی اگر بتوانید در یکی از دانشگاه‌های خارجی تحصیل کنید و تجربه‌ای بین‌المللی به دست بیاورید، پیدا کردن کار جهت مهاجرت کاری به هر کشوری که می‌خواهید ساده‌تر می‌شود. ما در ادامه مراحل انتخاب یک رشته و تحصیل در خارج را بعد از پایه‌ی دوازدهم ذکر می‌کنیم.

رشته تحصیلی خود را مشخص کنید:

شما باید با توجه به رشته تحصیلی خود در دبیرستان یا هنرستان، یک رشته تحصیلی مناسب را انتخاب کنید. برای اینکار باید مهارت‌ها و استعدادهای خود را نیز تجزیه و تحلیل کنید تا مشخص شود آیا توانایی‌های شما با دوره‌ی انتخابی منطبق است یا نه. پس همیشه اهداف، توانایی‌ها و علایق خود را حین انتخاب رشته‌ی دانشگاهی در نظر بگیرید.

کشور مناسب را انتخاب کنید:

برای تحصیل، سعی کنید کشوری را انتخاب کنید که هم با روحیه و حال و هوای شما هماهنگی دارد، هم رشته‌های تحصیلی شما را به خوبی ارائه می‌دهد.

دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید:

پس از انتخاب کشور مورد نظر، باید دانشگاهی را انتخاب کنید که اهداف شغلی شما را برآورده می‌کند و رشته‌ی تحصیلی مورد نظر شما را به خوبی ارائه می‌دهد. راجع به دانشگاه‌ها و کالج‌های موجود تحقیق کنید تا از کیفیت خدمات آموزشی و اعتبار مدرک آن مطلع شوید.

در آزمون‌های ورودی شرکت کنید

همانطور که برای ورود به دانشگاه‌های ایران، باید در کنکور شرکت کنید، برای ورود به دانشگاه‌های خارجی باید هم معدل خوبی از دوره دبیرستان ارائه دهید، هم در برخی آزمون‌های ورودی خواسته شده شرکت کنید. از این آزمون‌ها می‌توان به تافل، آیلتس، MCAT، SAT یا ACT اشاره کرد.

روند درخواست اخذ پذیرش از دانشگاه‌های خارجی

این مرحله در فرایند اخذ پذیرش تحصیلی، مرحله‌‌ای سخت و پر از ریزه‌کاری است. در این مرحله شما باید تمام مدارک خواسته شده نظیر ریز نمرات تحصیلی، نمره آزمون ورودی، رزومه تحصیلی، نمره آزمون زبان و … را با پرداخت هزینه‌ی خواسته شده، ترجمه و ارسال نمایید.

درخواست ویزای تحصیلی

پس از دریافت نامه پذیرش از دانشگاه، با همان مدارک و سایر مدارک خواسته شده جهت اخذ ویزای تحصیلی اقدام کنید. از آنجا که این مرحله ممکن است ماه‌ها طول بکشد، حتما مدارک خود را شش الی هشت ماه قبل از شروع دوره‌ی تحصیلی خود برای سفارت ارسال کنید.

درخواست بورسیه تحصیلی

اگر می‌خواهید هزینه‌های تحصیلی خود را در کشوری دیگر کاهش دهید، جهت اخذ بورسیه تحصیلی، وام تحصیلی، کمک مالی و … اقدام کنید. این کمک‌ها بر اساس صلاحیت تحصیلی و همچنین، وضعیت و نیاز مالی شما به شما تعلق خواهند گرفت.

بهترین رشته‌های تحصیلی پس از دوره دوازدهم

پس از پایان دوره دبیرستان، بسیاری از دانش‌آموزان برای ورود به دانشگاه سردرگم می‌شوند و فرقی هم نمی‌کند که این رشته‌ها در خارج یا ایران تحصیل شوند. ما در اینجا، بهترین رشته‌های تحصیلی که در خارج طرفداران و بازار کار بسیار خوبی دارند را معرفی می‌کنیم تا به شما در تصمیم‌گیری کمک کنیم.

دوره‌های برتر دانشگاهی برای رشته ریاضی

لیسانس علوم کامپیوتر و IT (فناوری اطلاعات)

این روزها تمام مشاغل و صنایع از کامپیوتر و فناوری دیجیتال استفاده می‌کنند. علوم کامپیوتر روی برنامه‌نویسی و نرم‌افزار تمرکز می‌کند و رشته‌ی IT به شما حفظ سیستم‌ها و داده‌ها را آموزش می‌دهد. بنابراین، با تحصیل در این رشته‌ها، می‌توانید به عنوان تحلیلگر داده، افسر پشتیبانی فنی، توسعه دهنده‌ بازی و … مهاجرت کنید.

برای تحصیل در رشته علوم کامپیوتر و IT، آمریکا بهترین گزینه‌های آموزشی را ارائه می‌دهد. این کشور دانشگاه‌های معتبر متعددی دارد که شاخه‌های متفاوتی در ارتباط با این رشته‌ها عرضه می‌کنند و امکانات فوق‌العاده‌ای را هم ارائه می‌دهند. مدت تحصیل در این رشته‌ها بسته به آنلاین یا حضوری بودن برنامه، بین 3.5 الی 4 سال طول می‌کشد.

رشته‌های مرتبط به علوم کامپیوتر و ITبهترین دانشگاه‌ها و شهریه‌ی آن‌ها
هوش مصنوعی (AI)دانشگاه استنفورد شهریه: 55473 دلار
یادگیری ماشینی (ML)دانشگاه پرینستون شهریه: 62400 دلار
علم دادهدانشگاه ییل شهریه: 64700 دلار
مهندسی نرم افزاردانشگاه کلمبیا شهریه: 65524 دلار
امنیت سایبریدانشگاه کالیفرنیا شهریه: 47024 دلار
سیستم‌های اطلاعاتیدانشگاه کرونل شهریه: 65204 دلار
رباتیکدانشگاه هاروارد شهریه: 51143 دلار

لیسانس عمران و ساخت و ساز

با افزایش مهاجران و افزایش امکانات مرتبط با مسکن و محل اقامت، تقاضا برای استخدام مهندسان عمران و ساخت و ساز بیشتر شده است. بنابراین شما می‌توانید با تحصیل در رشته مهندسی عمران و ساخت و ساز، شغلی به عنوان مهندس طراح و … در خارج از کشور بیابید. بهترین کشورها برای استخدام مهندس عمران، آمریکا، بریتانیا، استرالیا و کانادا است. تحصیل این رشته حدود سه الی چهار سال طول می‌کشد.

رشته‌های مرتبط به مهندسی عمراندانشگاه‌های برتر و شهریه‌ی آن‌ها
مهندسی سازهامپریال کالج لندن شهریه: 37900 پوند
مهندسی معماریدانشگاه کالج لندن شهریه: 37500 پوند
مهندسی حمل و نقلدانشگاه کالج لندن شهریه: 37500 پوند
مهندسی ژئوتکنیکدانشگاه استون، بیرمنگام شهریه: 20224 پوند
مهندسی عمران و زیرساختدانشگاه RMIT استرالیا شهریه: 43200 AUD

لیسانس امور مالی و حسابداری

شما با تحصیل در رشته‌ی امور مالی و حسابداری می‌توانید بعدا در زمینه‌های تجزیه و تحلیل سرمایه‌گذاری، بانکداری، مشاوره، حسابرسی و مدیریت مالی به مهاجرت کاری بپردازید. همچنین کشورهایی مثل استرالیا، آمریکا و بریتانیا به خاطر برنامه‌های مالی و تخصصی خود، به عنوان برترین کشورهای برای تحصیل و مهاجرت کاری در رشته امور مالی و حسابداری محسوب می‌شوند. تحصیل در این رشته بین سه الی چهار سال طول می‌کشد.

رشته‌های مرتبط به امور مالی و حسابداری دانشگاه‌های برتر و شهریه‌ی آن‌ها
اقتصاددانشگاه وارویک، انگلستان شهریه: 31620 پوند
ریاضیات مالی و آماردانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن هزینه تحصیل: 27192 پوند
ریاضیات با علم دادهدانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن شهریه: 27192 پوند
ریاضیات و آماردانشگاه وارویک، انگلستان شهریه: 31620 پوند
حسابداری و مدیریتدانشگاه باخ، انگلستان شهریه: 25700 پوند
حسابداری و آماردانشگاه گلاسکو، اسکاتلند، انگلستان شهریه: 21600 پوند

دوره‌های برتر دانشگاهی برای رشته تجربی

اگر در رشته تجربی درس بخوانید، رشته‌های تحصیلی بسیار زیادی برای ورود به دانشگاه وجود دارند، ولی برخی از آن‌ها، بازار کار بهتری دارند.

لیسانس پزشکی و پیراپزشکی

همانطور که خودتان هم می‌دانید، پزشکی نیاز سال‌های کنونی و سال‌های بعدی تمام کشورها است. شما برای هر مشکل بهداشتی، باید با یک پزشک مشورت کنید. پس اگر می‌خواهید آینده‌ای فوق‌العاده با بازارکاری مناسب داشته باشید، به تحصیل در رشته پزشکی بپردازید. این رشته در خارج از کشور هم به بهترین شکل ارائه می‌شود و با تحصیل رشته پزشکی، امکان کار در بیمارستان‌های دولتی، خصوصی و کلینیک‌های مختلف را جهت مهاجرت کاری خواهید داشت. در حال حاضر، آمریکا رتبه‌ی بهترین کشور در تدریس رشته‌ی پزشکی را دارد. ولی همین کشور در سه الی چهار پردیس مختلف، پزشکی را به شیوه‌های متفاوتی آموزش می‌دهد.

رشته‌های محبوب مرتبط با پزشکی دانشگاه‌های برتر و شهریه‌ی آن‌ها
پزشکی و دندان‌پزشکیدانشگاه جان هاپکینز شهریه: 62840 دلار آمریکا
داروسازیدانشگاه آریزونا شهریه: 37181 دلار آمریکا
پرستاریدانشگاه پنسیلوانیا شهریه: 52254 دلار آمریکا
علوم زیست‌پزشکیدانشگاه لانگ آیلند شهریه: 38665 دلار آمریکا
سلامت و بهداشتدانشگاه پیس شهریه: 49550 دلار آمریکا

دوره‌های برتر دانشگاهی برای رشته انسانی

رشته انسانی به طور کلی یکی از محبوب‌ترین رشته‌های تحصیلی در دبیرستان محسوب می‌شود و گزینه‌های زیادی را جهت اخذ پذیرش در دانشگاه‌ها ارائه می‌دهد. شما با تحصیل در رشته انسانی می‌توانید در دانشگاه، به تحصیل در دوره‌هایی چون مدیریت بازرگانی، اقتصاد، ادبیات و … مشغول شوید. در ادامه بهترین رشته‌ها برای مهاجرت کاری در زمینه علوم انسانی را ذکر می‌کنیم.

لیسانس بازرگانی و مدیریت

این رشته به دانشجویان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود در زمینه رهبری و مدیریت را گسترش دهند. شما با تحصیل در این رشته می‌توانید به عنوان حسابدار، مشاور مالیاتی، تحلیلگر امور مالی و … مهاجرت کاری کنید، یا حتی کسب و کار خودتان را راه بیندازید.

انگلستان با بیش از 390 دانشگاه و بیش از 50000 رشته‌ی دانشگاهی در این زمینه، بهترین کشور برای تحصیل و مهاجرت کاری در رشته لیسانس بازرگانی و مدیریت است. مدت تحصیل در این رشته بین 2.5 الی 4 سال طول می‌کشد.

رشته‌های مرتبط به بازرگانی و مدیریتبرترین دانشگاه‌ها و شهریه‌ی آن‌ها
مدیریت بازرگانیکینگز کالج لندن شهریه: 33450 پوند
تجزیه و تحلیل کسب و کاردانشگاه اکستر شهریه: 23700 پوند
اقتصاد و مدیریتدانشگاه وارویک، انگلستان شهریه: 29830 پوند
حسابداری و مالیدانشگاه وارویک، انگلستان شهریه: 29830 پوند
بازاریابی و مدیریتدانشگاه دورهام، انگلستان شهریه: 27600 پوند
مدیریت بین‌المللی و زبان‌های مدرندانشگاه باخ، انگلستان شهریه: 25700 پوند

لیسانس بازاریابی:

تحصیل در این رشته دانشجویان را جهت مدیریت و برنامه‌ریزی در زمینه‌های بازاریابی جهت اداره‌ی یک شرکت آماده می‌کند. بنابراین شما می‌توانید برای مدیریت پروژه، تجزیه و تحلیل داده‌ها و …، به مهاجرت کاری بپردازید. تحصیل در این رشته حدود3 الی 4 سال طول می‌کشد.

رشته‌های تحصیلی مربوط به بازاریابیبهترین دانشگاه‌ها و شهریه‌ی آن‌ها
بازاریابی با تحصیل در خارج از کشور به زبان مدرندانشگاه بریستول شهریه: 26400 پوند
بازاریابی و طراحیدانشگاه لنکستر، انگلستان شهریه: 24113 پوند
بازاریابی با روانشناسیدانشگاه لنکستر، انگلستان شهریه: 24475 پوند
مدیریت با بازاریابیدانشگاه باخ، انگلستان شهریه: 12850 پوند
بازاریابی بین‌المللیدانشگاه کالدونین گلاسکو، اسکاتلند شهریه: 14500 پوند
تجارت بین‌المللیدانشگاه لیدز، انگلستان شهریه: 26500 پوند

دوره‌های برتر دانشگاهی برای رشته هنر (در هنرستان)

تحصیل در رشته‌های دانشگاهی هنر، بیشتر در آمریکا و بریتانیا محبوبیت و بازار کار دارد. ما در ادامه، بهترین رشته‌های تحصیلی مرتبط با رشته‌ی هنر را معرفی خواهیم کرد تا به شما برای مهاجرت کاری با این رشته کمک کرده باشیم.

لیسانس زبان انگلیسی

اگرچه این رشته در کشور ما، به صورت جداگانه ارائه می‌شود و هر کسی در هر رشته‌ای در دبیرستان تحصیل کند، می‌تواند با کنکور زبان به دانشگاه مورد نظر خود وارد شود. ولی در نگاه جهانی، این رشته، زیرشاخه‌ای از رشته‌های هنری محسوب می‌شود و مخصوص کسانی است که به تحصیل در رشته ادبیات انگلیسی تمایل دارند. این به شما در تجزیه و تحلیل ادبیات و تفکر نقادانه کمک می‌کند و مهارت‌های ارتباطی شما را نیز گسترش می‌دهد. پس این رشته، دانشجویان را برای سخنرانی‌های عمومی و فعالیت‌های مرتبط به آن آماده می‌کند. پس برای مهاجرت به عنوان منتقد، نویسنده، سخنران یا مدرس زبان، می‌توانید اقدام نمایید. بدیهی است که تحصیل در این رشته، در بهترین حالت، در انگلستان مناسب است و حدود سه الی چهار سال طول می‌کشد.

دوره‌های مربوط به رشته زبان انگلیسیبهترین دانشگاه‌ها و شهریه‌ی آن‌ها
زبان انگلیسی و زبانشناسیدانشگاه کاردیف، انگلستان شهریه: 22700 پوند
نگارش خلاقانه و زبان انگلیسیدانشگاه چستر، انگلستان شهریه: 13950 پوند
زبان انگلیسی و علوم ورزشیدانشگاه کاردیف، انگلستان شهریه: 22000 پوند
زبان و ادبیات انگلیسیدانشگاه لافبورو انگلستان شهریه: 22700 پوند
مطالعات کلاسیک و انگلیسیدانشگاه اکستر، انگلستان شهریه: 23700 پوند
انگلیسی و نگارش خلاقانه و حرفه‌ایدانشگاه دربی، انگلستان شهریه: 14045 پوند

لیسانس روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی

دانشجویانی که به سخنرانی عمومی علاقه دارند و در هنرستان یا رشته انسانی در دبیرستان درس خوانده‌اند می‌توانند در دانشگاه به تحصیل در این رشته بپردازند و بعدا برای کار در آژانس‌های مختلف مثل خانه‌های رسانه، رادیو، روزنامه و … مهاجرت کنند. احتمالا بهترین کشور برای تحصیل یا کار در این رشته، انگلستان است. تحصیل در این رشته بین سه الی چهار سال طول می‌کشد.

رشته‌های مرتبط با روزنامه نگاری و ارتباطات جمعیبهترین دانشگاه‌ها و شهریه‌ی آن‌ها
روزنامه نگاری و ارتباطاتدانشگاه کاردیف شهریه: 22700 پوند
رسانه و صنایع خلاقدانشگاه وارویک شهریه: 24800 پوند
تولید رسانهدانشگاه ساندرلند شهریه: 16000 پوند
رسانه و ارتباطاتدانشگاه لافبورو شهریه: 23000 پوند
فیلم و تلویزیوندانشگاه بریستول شهریه: 29300 پوند
تولید رسانه خلاقدانشگاه استفوردشایر شهریه: 16750 پوند
رسانه‌های دیجیتال و ارتباطاتدانشگاه تیساید شهریه: 17000 پوند

لیسانس طراحی مد

کسانی که به طراحی منحصر به فرد برای کفش، لباس، جواهرت و … علاقه مند هستند، می‌توانند در این رشته پس از اتمام دوره هنرستان تحصیل کنند. این صنعتی پردرآمد با گزینه‌های شغلی فوق‌العاده برای مهاجرت کاری به ایتالیا، فرانسه، انگلستان و آمریکا است. تحصیل در کالج مربوط به این رشته بین سه الی چهار سال طول می‌کشد.

رشته‌های مربوط به طراحی مد در دانشگاهدانشگاه‌های برتر و شهریه‌ی آن‌ها
طراحی و فناوری مددانشگاه لافبورو انگلستان شهریه: 23000 پوند
طراحی گرافیکدانشگاه ولز، انگلستان شهریه: 13500 پوند
طراحی مددانشگاه ولز جنوبی، انگلستان شهریه: 14950 پوند
نقره سازی و جواهراتدانشگاه پلیموث، انگلستان شهریه: 17100 پوند
منسوجات مددانشگاه غرب انگلستان شهریه: 15850 پوند
روزنامه نگاری مددانشگاه ساندرلند، انگلستان شهریه: 14000 پوند
جواهرات و فلزاتدانشگاه شفیلد هالام، انگلستان شهریه: 15860 پوند

این یک واقعیت مثبت است که کشورهایی مثل آمریکا، انگلستان، استرالیا، فرانسه و ایتالیا، در زمینه هنر بازارکار وسیع و خوبی دارند. چون رسانه‌ها و شرکت‌های طراحی و مکان‌های هنری مشهور، همگی در این کشورها قرار دارند که امکان مهاجرت کاری با رشته هنر را برای دانشجویان فراهم می‌کنند.

چشم انداز شغلی پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه

ما به طور کلی، بهترین رشته‌های تحصیلی را برای تحصیل در ایران یا خارج از کشور معرفی کردیم. رشته‌هایی که به طور حتم، بازارکار خوبی برای مهاجرت کاری شما دارند. در ادامه، بهترین مشاغل را جهت مهاجرت کاری معرفی می‌کنیم تا در انتخاب رشته‌ی تحصیلی خود نیز، تصمیم بهتری بگیرید.

عنوان شغلیدرآمد سالانه به دلار
تحلیلگر سیستم‌های کامپیوتریUSD 91,000
دستیار پرستاریUSD 59,000
مدیر تولید صنعتیUSD 46,000
مدیر توسعه کسب و کارUSD 90,000
مدیر مالیUSD 93,000
بازاریاب دیجیتالUSD 120,000
کپی رایترUSD 50,000
مجری اخبارUSD 72,000
طراح مدUSD 76,000

بنابراین، این موارد از مشاغلی هستند که بیشترین درآمد را در خارج دارند و با داشتن مدرکی در رابطه با شغل معرفی شده، می‌توانید آینده‌ای خوب با درآمدی برتر را داشته باشید!

سخن آخر

برای تحصیل در این رشته‌ها و به دست آوردن شغلی مناسب، شما باید به خوبی درس بخوانید و معدل بالایی در دبیرستان و دانشگاه داشته باشید. اگر نمرات شما پایین باشد و رزومه‌ی علمی و کاری خوبی نداشته باشید، هیچ وقت نمی‌توانید از طریق سیستم اکسپرس اینتری یا هر سیستم و برنامه‌ی دیگری، امتیاز مناسب جهت اخذ ویزای کاری را دریافت نمایید. این نکته را هم به یاد داشته باشید که تحصیل در دانشگاه، چه در خارج و چه در کشور خودتان، تجربه‌ای ارزشمند است. پس حتما راجع به دانشگاه موردنظرتان و کیفیت رشته تحصیلی ارائه شده در آن تصمیم‌گیری کنید تا مطمئن شوید با علایق و اهداف شما منطبق است.

موسسه مهاجرتی زنگنه

موسسه مهاجرتی زنگنه با سال‌ها تجربه در انواع روش‌های مهاجرت به کشورهای برتر دنیا، یکی از بهترین دفاتر مهاجرتی موجود برای کمک به شما در شناختن بهترین رشته‌ها برای مهاجرت کاری، اقامت، کاریابی و اخذ شهروندی در هر کشوری است که تمایل به زندگی در آنجا را دارید. این موسسه با بهترین و باتجربه‌ترین تیم مشاوره و وکلای حرفه‌ای، در خدمت شماست تا در سریع‌ترین زمان ممکن، شما را به رویای خود که مهاجرت کاری به کشورهای برتر دنیا است، برساند. پس در تماس با ما، درنگ نکنید.

سوالات متداول

رشته تحصیلی پرطرفدار در خارج از کشور برای دانشجویان کدامند؟

این رشته‌ها عبارتند از علوم و فناوری کامپیوتر، بازرگانی و مدیریت، داروسازی، پرستاری

چرا بهتر است در سال 2024 در خارج از کشور تحصیل کنیم؟

شما می‌توانید شغل خود را با مدرکی از دانشگاه‌های برتر جهانی آغاز کنید.
با تحصیل در خارج تمام دوره‌ها در هر زمینه‌ای موجود است.
می‌توانید با هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه آموزشی باکیفیت را تجربه کنید.
می‌توانید شبکه‌ها و ارتباطات جهانی را در یک شهر ایجاد کنید.

کشورهای برتر جهت کار و تحصیل دانشجویان بین‌المللی کدام هستند؟

ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، استرالیا، کانادا و نیوزلند به عنوان برترین کشورها جهت مهاجرت تحصیلی و کاری محسوب می‌شوند.

این مطلب براتون مفید بود؟

0 / 5. تعداد رای: 0

امتیازی ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

مشاوره رایگان

جهت مشاوره مهاجرت تحصیلی و کاری با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دسترسی سریع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *