موسسه مهاجرتی زنگنه
Search
Close this search box.

بهترین کالج های انگلستان

خانه » بلاگ » بهترین کالج های انگلستان
بهترین کالج های انگلستان

سالانه نزدیک به نیم میلیون دانشجو از سراسر جهان برای تحصیل در خارج از کشور به انگلستان مهاجرت می‌کنند. این کشور با داشتن کیفیت بالای آموزش و کالج‌ها و دانشگاه‌های برتر جهانی، دوره‌های متنوعی را متناسب با سبک زندگی و برنامه‌ها و اهداف شغلی شما ارائه می‌دهد. ممکن است از خود بپرسید آیا دانشگاه‌ها و کالج‌های انگلستان یکسان هستند و کدام یک برای شما گزینه مناسب‌تری است؟ انتخاب اینکه آیا کالج یا دانشگاه برای شما بهتر است، بستگی به عوامل مختلف از جمله سطح تحصیلی و هدف شما دارد. برای درک تفاوت دانشگاه و کالج در انگلستان و همچنین آشنایی با بهترین کالج های انگلستان، ادامه این مقاله از موسسه مهاجرتی زنگنه را از دست ندهید.

    انواع کالج های انگلستان

    انواع کالج‌های انگلستان به صورت زیر شناخته می‌شوند:

    1. مؤسسات آموزش تکمیلی (Further education institutions)

    مؤسسات آموزش تکمیلی، آموزش آکادمیک و حرفه‌ای را عمدتا برای افراد بین 16 تا 19 سال ارائه می‌دهد. اکثر دوره‌های ارائه شده در این مؤسسات در رده آموزش تکمیلی قرار می‌گیرند، زیرا شرکت در این موسسات در انگلستان اجباری نیست. آموزش‌های تکمیلی (FE) شامل هر مطالعه پس از تحصیلات متوسطه است که بخشی از مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکترا نباشد. این مدارک تحصیلی پس از مقطع دبیرستان توسط کالج های FE، فرم ششم و کالج‌ های تخصصی ارائه می‌شوند که هدف آنها ارائه آموزش آکادمیک، فنی و حرفه‌ای با کیفیت بالا برای جوانان و بزرگسالان است.

    به بیان دیگر، دو نوع اصلی از موسسات آموزش تکمیلی عبارتند از کالج‌های دوره ششم که ماهیت آکادمیک دارند و دوره‌های سطح A (A-level) یا معادل آن را ارائه می‌دهند. دانشجویان این موسسات معمولا 18 تا 19 ساله هستند و در حال تحصیل برای کسب شرایط لازم برای ورود به دانشگاه هستند. نوع دوم کالج‌های آموزش‌های تکمیلی عمومی هستند که بیشتر ماهیت حرفه‌ای دارند و طیف وسیع‌تری از دوره‌ها را ارائه می‌دهند. اکثر دانشجویان این موسسات 16 تا 19 ساله هستند، که اغلب هدف اصلی آنها کسب مدارک تحصیلی حرفه‌ای برای اشتغال است. بیشتر کالج‌های انگلستان به عنوان کالج‌های عمومی FE شناخته می‌شوند.

    • بخشی از یک دانشگاه (Part of a university)

    بسیاری از دانشگاه‌ها در انگلستان از ساختمان‌های مجزا در یک شهر یا منطقه وسیع‌تر تشکیل شده‌اند که اکثریت این ساختمان‌ها را به عنوان کالج می‌شناسند. هر کالج، دپارتمان، امکانات و کادر علمی خاص خود را دارد، اما همه آنها بخشی از یک دانشگاه هستند. به عنوان مثال، دانشگاه آکسفورد، که پردیس مرکزی ندارد، دارای بیش از 30 کالج است که آنها را به عنوان جوامع دانشگاهی توصیف می‌کند.

    • مدرسه (School)

    کلمه کالج همچنین می‌تواند برای مدارس متوسطه نیز در نظر گرفته شوند که درمورد مدارس تک جنسیتی و خصوصی رایج‌تر است. کالج مشهور جهانی Eton نمونه‌ای از استفاده از عنوان کالج در این زمینه است.

    تفاوت کالج با دانشگاه در انگلستان

    دانشگاه‌ها مؤسسات آموزشی هستند که آموزش عالی را به دانشجویان بومی و بین المللی ارائه می‌دهند و حق قانونی صدور مدرک تحصیلی عالی را دارد. دانشگاه‌های انگلستان دوره‌های تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا و پست دکترا را ارائه می‌دهند و از نظر زیرساخت، وسعت، تعداد دانشجو، میزان پژوهش، امکانات و تجهیزات، نهاد برجسته‌تری نسبت به کالج هستند و برای تحصیل دانشجویانی مناسب است که به دنبال کسب مدرک تحصیلات عالی هستند.

    علاوه بر این، دانشگاه‌های انگلستان دوره‌های متنوعی را با دسترسی نامحدود به منابع و امکانات دانشگاهی ارائه می‌دهند. مدت زمان تحصیلی دوره‌های تحصیلی در دانشگاه‌های انگلستان از حداقل 3 سال در مقطع کارشناسی شروع می‌شود. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، دانشجویان معمولا به دنبال فرصت های شغلی می‌گردند یا تحصیلات عالی خود را در مقاطع تحصیلات تکمیلی و دکترا ادامه می‌دهند.

    کالج‌های انگلستان، بر خلاف دانشگاه، موسسات آموزشی هستند که دوره‌های کاردانی، حرفه‌ای و سرتیفیکیت را ارائه می‌دهند. این موسسات کوچکتر هستند و دوره‌های کمتری را نسبت به دانشگاه‌ها ارائه می‌دهند.

    مدارک تحصیلی کالج‌های انگلستان معمولا شامل موارد زیر است:

    • دیپلم (Diploma)
    • مدارک پایه (Foundation Degrees)
    • مدرک A-levels
    • گواهی عمومی آموزش متوسطه GCSE
    • گواهی ملی عالی HNC
    • دیپلم ملی عالی HND
    • دیپلم بین المللی (International Baccalaureate)

    بر خلاف دانشگاه‌ها که به طور مساوی هم بر دوره‌های عملی و هم تئوری متمرکز هستند، دوره‌های کالج در انگلستان توجه بیشتری بر مهارت‌های عملی دارند و دلیل آن این است که هدف اکثر دانشجویان کالج در انگلستان کسب مهارت‌های شغلی در مدت زمان کوتاه‌تری است. معمولا‌ دوره‌های کالج در انگلستان از 1 تا 2 سال به صورت تمام وقت طول می‌کشد. در طول این مدت، دانشجویان بیشتر وقت خود را صرف آموزش نحوه به کارگیری مهارت‌های خود در یک محیط شغلی واقعی می‌کنند.

    5 کالج برتر در انگلستان

    در مجموع 227 کالج در انگلستان در تمام مناطق این کشور وجود دارند که ما در اینجا به بررسی 5 کالج برتر انگلستان پرداخته‌ایم:

    1. کالج دانشگاهی لندن (UCL)

    کالج دانشگاهی لندن (UCL)، به عنوان یکی از بهترین کالج‌های انگلستان در سال 1826 تاسیس شد. جمعیت دانشگاهی متنوع و تحقیقات پیشگامانه آن به شهرت جهانی این کالج کمک کرده است. UCL برای پرورش نوآوری برجسته است و به دلیل تعهد خود به مطالعات بین رشته‌ای شناخته شده است و به عنوان یکی از بهترین کالج‌های انگلستان در شهر لندن، تعداد زیادی از دانشجویان را از سراسر جهان جذب کرده است.

    دلایل تحصیل در کالج دانشگاهی لندن:

    • کالج دانشگاهی لندن، معروف به UCL، به دلیل تحقیقات، نفوذ جهانی و مشارکت در بسیاری از موضوعات و تخصص‌ها شناخته شده است.
    • UCL دارای مزیت منحصر به فردی نسبت به فرصت‌های آموزشی برای دانشجویان است و به‌جای کاوش در روش‌های سنتی تدریس، چشم‌انداز جهانی را با هدف ارائه راه‌حل‌هایی برای مشکلات امروزی در نظر می‌گیرد.
    • کالج دانشگاهی لندن در قلب لندن واقع شده است که شما را به تجربه دانشجویی در حین تحصیل در یکی از بهترین کالج‌های انگلستان از نظر فرهنگی، تاریخی، شغلی و غیره نزدیک می‌کند.

    رشته های برتر در کالج دانشگاهی لندن:

    • آموزش
    • معماری
    • باستان شناسی
    • مردم شناسی
    • داروسازی و فارماکولوژی
    • روانشناسی

    چشم انداز شغلی پس از تحصیل در کالج دانشگاهی لندن:

    درصد بسیاری از دانشجویان UCL پس از فارغ التحصیلی مشغول به کار می‌شوند. بسیاری از شرکت‌های چندملیتی مانند Delliote، Amazon، McKinsey & Company، Boston Consulting Group و JP Morgan  فارغ‌التحصیلان UCL را استخدام می‌کنند. متوسط حقوق سالانه دانشجویان تازه فارغ‌التحصیل UCL حدود 32،000 پوند است که 23 درصد بیشتر از میانگین ملی است.

    • امپریال کالج لندن (Imperial College London)

    امپریال کالج لندن که در سال 1907 تأسیس شد، به عنوان یکی از بهترین کالج‌های انگلستان شناخته شده است. این کالج که به دلیل تأکید بر علم، مهندسی، پزشکی و تجارت مشهور است، برای انجام تحقیقات پیشرفته نیز شهرت جهانی دارد. با فضایی متنوع و فراگیر، تعداد قابل توجهی از دانشجویان بین المللی را جذب کرده است. تعهد امپریال کالج لندن به تعالی و نوآوری، جایگاه آن را به عنوان یکی از بهترین کالج‌های انگلستان، برای دانش پژوهان مشتاق تثبیت می‌کند.

    دلایل تحصیل در امپریال کالج لندن:

    • امپریال کالج لندن یکی از بهترین کالج‌های لندن در انگلستان است و دارای اساتید خبره و هیئت علمی از کارشناسان، رهبران و مبتکران در زمینه‌های مختلف است.
    • امپریال کالج لندن به دلیل تحقیقات پیشگامانه در رشته‌های مختلف مشهور است. دانشجویان این شانس را دارند که در پروژه‌های پیشگامانه شرکت کنند، تجربه عملی کسب کنند و در پیشرفت‌هایی که تأثیری در دنیای واقعی ایجاد می‌کنند، مشارکت کنند.

    دوره های برتر امپریال کالج لندن:

    • مهندسی هوا فضا
    • مهندسی شیمی
    • علوم کامپیوتر و سیستم های اطلاعاتی
    • پزشکی

    چشم انداز شغلی پس از تحصیل در امپریال کالج لندن:

    فارغ التحصیلان امپریال کالج لندن مورد توجه طیف متنوعی از کارفرمایان برتر در صنایع مختلف هستند. همچنین تحصیل در یکی از بهترین کالج های انگلستان، درها را به روی شرکت‌های برجسته، در امور مالی مانند گلدمن ساکس، غول‌های فناوری مانند گوگل، رهبران دارویی مانند فایزر، و شرکت‌های مشاوره مانند مک‌کینزی باز می‌کند. متوسط دستمزد سالانه فارغ‌التحصیلان امپریال کالج لندن نیز اغلب از 40،000 پوند تا 60،000 پوند متغیر است.

    • دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن (LSE)

    دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن (LSE) که در سال 1895 تأسیس شد، با یک پردیس مرکزی واحد در میان بهترین کالج‌های انگلستان قرار دارد. LSE که به خاطر برنامه‌های علوم اجتماعی سطح بالای خود مشهور است، به دلیل برتری دانشگاهی و تحقیقات تأثیرگذار، شهرت جهانی کسب کرده است. جامعه متنوع این کالج، گواهی بر کیفیت بالای آموزش و جذابیت بین المللی آن است که دانشجویان را از سراسر جهان جذب می‌کند.

    دلایل تحصیل در دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن (LSE):

    • LSE ارتباط بسیار قوی با صنایع جهانی و تغییرات بزرگ دارد و موقعیت آن در قلب لندن، یک مرکز اصلی برای امور مالی، تجارت و سیاست، تضمین می‌کند که دانشجویان به دوره‌های کارآموزی و شغلی دسترسی بیشتر و بهتری خواهند داشت.
    • LSE دانشجویان را از بسیاری از کشورهای دیگر جذب کرده است. محیط پر جنب و جوش و پویای آن موجب تبادل بیشتر ایده‌ها و یک تجربه یادگیری غنی شده است.
    • شبکه گسترده فارغ التحصیلان LSE شامل رهبران با نفوذ و برندگان جایزه نوبل است که عضویت در این شبکه درها را به روی چشم انداز شغلی منحصر به فردی باز می‌کند.

    دوره‌های برتر در دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن (LSE):

    • اقتصاد و امور مالی املاک و مستغلات
    • اقتصاد
    • رسانه ها و ارتباطات جهانی
    • سیاست بین المللی بهداشت و درمان
    • حسابداری و مالی

    چشم انداز شغلی پس از تحصیل در دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن (LSE):

    فارغ التحصیلان LSE مورد تقاضای کارفرمایان برتر در سراسر جهان هستند که شامل غول‌های مالی مانند J.P. Morgan، شرکت های مشاوره مشهور مانند McKinsey و سازمان‌های جهانی مانند سازمان ملل می‌شود. میانگین حقوق برای فارغ التحصیلان LSE بسیار قابل توجه است و معمولا سالانه بین 40،000 تا 70،000 پوند است. این موضوع گویای ارزش واقعی دانش و مهارت‌هایی است که در طول دوران تحصیل خود در یکی از بهترین کالج‌های انگلستان به دست می‌آورید.

    • کینگز کالج لندن (King’s College London)

    کینگز کالج لندن که در سال 1829 تأسیس شد، با پردیس‌های متعددی که یک تجربه علمی غنی را ارائه می‌دهند، در میان بهترین کالج‌های انگلستان قرار گرفته است.  کینگز کالج لندن که به دلیل برتری در زمینه‌های مختلف مشهور است، از شهرت فوق العاده‌ای برای تحقیقات و نوآوری‌های پیشرفته در سطح جهانی برخوردار است. تعهد دانشگاه به پرورش یک جامعه متنوع از تعداد زیاد دانشجویان بین‌المللی که هر ساله ثبت نام می‌کنند، مشهود است. کینگز کالج لندن، به عنوان یکی از بهترین کالج‌های لندن در انگلستان، مرکزی برای درخشش دانشجویان و دیدگاه‌های جهانی است.

    دلایل تحصیل در کینگز کالج لندن:

    • کینگز کالج لندن قدمت زیادی دارد. بنابراین انتخاب تحصیل در این کالج به معنای غوطه ور شدن در میراث برتری دانشگاهی و نوآوری است که رهبران و متفکران را برای نزدیک به دو قرن شکل داده است.
    • کینگز کالج لندن به دلیل جامعه دانشجویی متنوع و درگیر شدن با دیدگاه‌های جهانی، درک شما را فراتر از کتاب‌های درسی گسترش می‌دهد.
    • کینگز کالج لندن علاوه بر ارائه آموزش با کیفیت، به پیشرفت جهانی نیز کمک می‌کند. با تحصیل در این کالج شما بخشی از جامعه‌ای هستید که تأثیر معناداری در مقیاس جهانی دارد.

    دوره های برتر در کینگز کالج لندن:

    • حقوق
    • مطالعات بازرگانی و مدیریت
    • سیاست اجتماعی
    • مردم شناسی
    • علوم بیولوژیکی

    چشم انداز شغلی پس از تحصیل در کینگز کالج لندن:

    فارغ التحصیلان کینگز کالج لندن در بازار کار بسیار مورد تقاضا هستند و با شرکت‌های بزرگی مانند Deloitte، NHS، Barclays و Unilever همکاری می‌کنند. میانگین حقوق برای فارغ التحصیلان این کالج نیز به طور متوسط ​​بین 30،000 تا 45،000 پوند در سال است.

    • کالج لافبورو (Loughborough College)

    کالج لافبورو که در سال 1909 تأسیس شد، به دلیل ارائه سطح بالای آموزش با کیفیت مشهور است. در این کالج می‌توانید کیفیتی مشابه با یک دوره دانشگاهی را به همراه دسترسی به امکانات بیشتر و حضور و نقش بیشتر اساتید داشته باشید. دوره‌های کالج لافبورو از طریق مشاوره با متخصصان صنایع مختلف طراحی شده‌اند تا دانشجویان بتوانند به طور ماهرانه آموزش دیده و برای محیط کاری آماده شوند.

    دلایل تحصیل در کالج لافبورو:

    • کالج لافبورو یکی از اعضای شورای بریتانیا، خدمات مشاوره تحصیلی و همچنین UKCISA، سازمانی است که از دانشجویان بین المللی در حین تحصیل و زندگی در انگلستان حمایت می‌کند.
    • دانشجویان کالج لافبورو عضو اتحادیه دانشجویان دانشگاه لافبورو می‌شوند و به تمام فعالیت‌های ورزشی و اجتماعی در دانشگاه دسترسی خواهند داشت.
    • تعداد دانشجویان در کلاس‌های لافبورو نسبت به اکثر دانشگاه‌ها کمتر است و یک تیم آموزشی مرکزی آکادمیک در این کالج، تمام پشتیبانی لازم را برای کمک به دانشجویان برای دستیابی به پتانسیل کامل خود ارائه می‌دهند.

    دوره های برتر در کالج لافبورو عبارتند از:

    • دوره‌های A Levels
    • حسابداری
    • بیزینس
    • هنرهای خلاق
    • آرایشگری
    • بازاریابی
    • علوم پایه

    شرایط تحصیل در کالج های انگلستان

    برای تحصیل در کالج‌های انگلستان، دانشجویان بین المللی بالای 16 سال می‌توانند یک کالج دولتی فرم ششم یا یک کالج آموزش تکمیلی را به عنوان جایگزینی برای آموزش خصوصی انتخاب کنند. هر دو دوره‌های GCSE و A را برای دانشجویان از سن 16 سالگی ارائه می‌دهند. کالج‌های آموزش تکمیلی نیز دوره‌های پایه و دیپلم را ارائه می‌دهند. تمام کالج‌های انگلستان می‌توانند دانشجویان را برای ورود به دانشگاه‌های انگلستان یا هر دانشگاهی در جهان آماده کنند.

    شرط اصلی ورود به کالج‌های انگلستان معمولا شرکت و قبولی در آزمون GCSE با گرید C یا بالاتر است، اما برخی از دوره‌ها ممکن است برای همه آزاد باشد و نیازی به شرکت در این آزمون نداشته باشید.

    GCSE مخفف عبارت General Certificate of Secondary Education، معادل آزمون‌های ورودی کالج‌های انگلستان هستند و در طیف گسترده‌ای از موضوعات در دسترس هستند.

    مدارک لازم برای تحصیل در کالج های انگلستان

    مدارک لازم برای تحصیل در کالج‌های انگلستان با توجه به کالج و دوره انتخابی شما می‌تواند متغیر باشد، به طور کلی مدارک زیر مورد نیاز است:

    • مدرک دیپلم دبیرستان به همراه ریز نمرات تحصیلی
    • شرکت و قبولی در آزمون GCSE با گرید C یا بالاتر در صورت نیاز
    • پاسپورت معتبر
    • تکمیل فرم درخواست
    • مدرک آزمون زبان انگلیسی آیلتس با حداقل نمره 6 یا تافل
    • انگیزه نامه (SOP)
    • توصیه نامه (LOR)

    مراحل درخواست در کالج های انگلستان

    مراحل کلی برای درخواست پذیرش از اکثر کالج‌های انگلستان عبارتند از:

    1. تحقیق درباره کالج‌های انگلستان و انتخاب دوره مورد نظر
    2. جمع آوری جزئیات مهم درباره دوره مورد نظر، مانند ددلاین‌ها، معیارهای واجد شرایط بودن و غیره
    3. بررسی معیارهای واجد شرایط بودن خود برای کالج و دوره مورد نظر
    4. شرکت در آزمون‌های ورودی و پذیرش در صورت نیاز
    5. آماده کردن مدارک ضروری
    6. تکمیل فرم درخواست کالج از طریق وب سایت کالج مورد نظر
    7. دریافت نامه پذیرش (CAS) از کالج
    8. اقدام برای دریافت ویزای تحصیلی انگلستان

    هزینه تحصیل در بهترین کالج های انگلستان

    هزینه شهریه تحصیلی در بهترین کالج‌های انگلستان با توجه به کالج و دوره مدنظر شما می‌تواند بسیار متفاوت باشد. همچنین شهریه کالج‌های انگلستان بسیار کمتر از شهریه دانشگاه‌ها است. به طور کلی متوسط شهریه سالانه کالج‌های انگلستان از 12،000 پوند تا 35،000 پوند متغیر است. علاوه بر هزینه شهریه کالج، باید هزینه‌های زندگی دانشجویی در کشور انگلستان را در نظر بگیرید.

    به عنوان یک دانشجوی بین‌المللی، برای پوشش هزینه‌های زندگی دانشجویی خود در انگلستان که شامل هزینه‌های اقامت، غذا، حمل و نقل، لوازم تحریر و … می‌شود، معمولا ماهانه حدود 1،300 تا 1،900 پوند در شهر لندن یا 900 تا 1،400 پوند در سایر مناطق انگلستان را در نظر بگیرید.

    برخی از بهترین کالج‌های انگلستان گزینه‌های اقامت و خوابگاه‌های دانشجویی در محوطه دانشگاه را به دانشجویان خود ارائه می‌کنند که باعث صرفه جویی در هزینه‌های محل اقامت و همچنین حمل و نقل شما به دانشگاه نیز می‌شود، زیرا خوابگاه‌های کالج‌ها در داخل یا نزدیک محوطه کالج قرار دارند.

    سخن پایانی

    با تحصیل در بهترین کالج های انگلستان، فرصت های شغلی زیادی در اختیارتان قرار می‌گیرد. از آنجایی که دوره‌های کالج عمدتا بر یادگیری عملی متمرکز هستند، بسیاری از کارفرمایان به دنبال فارغ التحصیلانی با مدرک تحصیلی از بهترین کالج‌های این کشور هستند. پس از فارغ التحصیلی از کالج‌های انگلستان می‌توانید در بخش‌های دولتی، خصوصی و یا به صورت داوطلبانه در انگلستان کار کنید.

    شرایط درخواست برای تحصیل در انگلستان و اخذ ویزای تحصیلی این کشور به دلیل الزامات سختگیرانه، مدارک متعدد، بررسی پیشینه تحصیلی، مصاحبه‌ها، ددلاین‌ها، تغییر سیاست‌های مهاجرتی، موانع زبان، نیاز به اثبات تمکن مالی و موارد بسیار دیگر می‌تواند برای شما فرآیندی پیچیده و زمان‌بر باشد. اما نگران نباشید! مشاوران و کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی زنگنه با بیش از 15 سال فعالیت در زمینه مهاجرت، از گرفتن مدرک زبان تا ویزای تحصیلی، همراه شما خواهند بود. برای شروع می‌توانید فرم ارزیابی رایگان ما را تکمیل نمایید.

    سوالات متداول

    تفاوت کالج با دانشگاه در انگلستان چیست؟

    بر خلاف دانشگاه‌ها که به طور مساوی هم بر دوره‌های عملی و هم تئوری متمرکز هستند، کالج ها در انگلستان بیشتر بر آموزش حرفه‌ای و عملی تمرکز دارند تا تحصیلات دانشگاهی. دلیل آن این است که هدف اکثر دانشجویان کالج در انگلستان کسب مهارت‌های شغلی در مدت زمان کوتاه‌تری است. علاوه بر این، دانشگاه‌های انگلستان از نظر زیرساخت، وسعت، تعداد دانشجو، میزان پژوهش، امکانات و تجهیزات، نهاد برجسته‌تری نسبت به کالج هستند و برای تحصیل دانشجویانی مناسب است که به دنبال کسب مدرک تحصیلات عالی هستند.

    تحصیل در کالج‌های انگلستان چقدر طول می‌کشد؟

    معمولا‌ دوره‌های کالج در انگلستان از 1 تا 2 سال به صورت تمام وقت طول می‌کشد. در طول این مدت، دانشجویان بیشتر وقت خود را صرف آموزش نحوه به کارگیری مهارت‌های خود در یک محیط شغلی واقعی می‌کنند.

    کالج‌های انگلستان چه مدارکی را ارائه می‌کنند؟

    مدارک تحصیلی کالج‌های انگلستان معمولا شامل دیپلم (Diploma)، مدارک پایه (Foundation Degrees)، مدرک A-levels، گواهی عمومی آموزش متوسطه GCSE، گواهی ملی عالی HNC، دیپلم ملی عالی HND، دیپلم بین المللی (International Baccalaureate) است.

    بهترین کالج های انگلستان کدامند؟

    کالج دانشگاهی لندن (UCL)، امپریال کالج لندن، کینگز کالج لندن، دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن (LSE)، کالج لافبورو

    هزینه تحصیل در کالج های انگلستان چقدر است؟

    شهریه کالج‌های انگلستان بسیار کمتر از شهریه دانشگاه‌ها است. به طور کلی متوسط شهریه سالانه کالج‌های انگلستان از 12،000 پوند تا 35،000 پوند متغیر است.

    آیا تحصیل در بهترین کالج‌های انگلستان خوب است؟

    بله، با تحصیل در بهترین کالج‌های انگلستان، فرصت های شغلی زیادی در اختیارتان قرار می‌گیرد. از آنجایی که دوره‌های کالج عمدتا بر یادگیری عملی متمرکز هستند، بسیاری از کارفرمایان به دنبال فارغ التحصیلانی با مدرک تحصیلی از بهترین کالج‌های این کشور هستند.

    این مطلب براتون مفید بود؟

    0 / 5. تعداد رای: 0

    امتیازی ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

    ارتباط با ما

    جهت مشاوره مهاجرت تحصیلی و کاری با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    دسترسی سریع مهاجرت تحصیلی

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *