موسسه مهاجرتی زنگنه
Search
Close this search box.

تحصیل در مدارس آمریکا

خانه » بلاگ » تحصیل در مدارس آمریکا
تحصیل در مدارس آمریکا

مدارس آمریکا فرصت‌های زیادی را برای تحصیل دانش آموزان زیر 18 سال فراهم می‌کنند. یکی از مزایای اصلی تحصیل در مدارس آمریکا، انتخاب از بین طیف گسترده‌ای از انواع مدارس دولتی و خصوصی است که فرصت‌های یادگیری را برای همه دانش آموزان، در دسترس قرار داده است. همچنین طی دهه‌های اخیر، ثبت نام‌های بین المللی در مدارس آمریکا به خصوص در دبیرستان‌های این کشور به شدت افزایش یافته است، زیرا دانش آموزان بین المللی به دنبال کسب برتری برای پذیرش از دانشگاه‌های معتبر جهانی هستند.

در این مقاله از موسسه مهاجرتی زنگنه، صفر تا صد سیستم آموزشی مدارس آمریکا و شرایط تحصیل در انواع مدارس آمریکا را بررسی کرده‌ایم. در صورت کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در آمریکا و دریافت ویزای تحصیلی آمریکا برای دانش آموزان زیر 18 سال می‌توانید از خدمات مشاوره ما در موسسه مهاجرتی زنگنه بهره مند شوید.

حقایق کلی در مورد مدارس آمریکا

  • سیستم آموزشی در آمریکا اغلب K-12 نامیده می‌شود که مخفف عبارت «مهدکودک تا کلاس دوازدهم» است.
  • اکثر مدارس آمریکا مختلط هستند و مدارس تک جنسیتی معمولا خصوصی هستند.
  • آموزش اجباری در مدارس آمریکا معمولا از سن 5 یا 6 سالگی شروع می‌شود و ممکن است تا 18 سالگی نیز برسد. این سن بین ایالت‌ها می‌تواند متفاوت باشد.
  • برای بیشتر دانش آموزان، آموزش از مهدکودک تا کلاس دوازدهم در مدارس دولتی رایگان است.
  • دانش آموزان پیش دبستانی و دبستان در آمریکا معمولا برای همه دروس یک معلم دارند، در حالی که دانش آموزان راهنمایی و دبیرستان برای هر درس معلم متفاوتی دارند.
  • لباس فرم مدرسه معمولا در مدارس خصوصی آمریکا استفاده می‌شود و برای دانش آموزان مدارس دولتی اجباری نیست.
  • بسیاری از مدارس آمریکا یک قفسه در اختیار دانش آموزان خود قرار می‌دهند که بتوانند لوازم مدرسه خود را در آنجا نگهداری کنند. با این حال، در برخی موارد دانش آموزان نیاز به خرید قفل مخصوص خود را دارند.
  • برخی از مدارس آمریکا، وسایل حمل و نقل را برای دانش آموزان به مدرسه فراهم می‌کنند. در دسترس بودن یا نبودن آن معمولا به سن دانش آموزان یا مسافت بستگی دارد.

سیستم آموزشی مدارس آمریکا

در کشور آمریکا، دانش آموزان باید تحصیلات خود را از سن 6 سالگی شروع کنند. قبل از آن از سنین 2 تا 6 می‌توانند در مهد کودک ثبت نام شوند. به طور کلی، سیستم آموزشی آمریکا به 5 دسته زیر تقسیم می‌شود:

تحصیلاتسطحسنپایه یا کلاسطول دوره تحصیلی
پیش دبستانمهد کودک6 – 51
دبستانابتدایی6-111-45
متوسطهراهنمایی یا متوسطه اول11-146-83
دبیرستاندبیرستان یا دبیرستان ارشد14-189-124
کالج و دانشگاهتحصیلات عالیحداقل 18دانشگاه4

توجه داشته باشید که تحصیل در مدارس آمریکا اجباری است، اما تحصیل در مهدکودک اجباری نیست. در ادامه هر پایه تحصیلی را با جزئیات بیشتر بررسی کرده‌ایم:

  1. پیش دبستانی یا مهدکودک

سیستم آموزشی در مهدکودک‌ در آمریکا اولین سال آموزش رسمی است. در این کلاس‌ها معمولا کودکان و به بازی و فعالیت‌های خلاقانه می‌پردازند و یاد می‌گیرند که چگونه با بچه‌های دیگر ارتباط برقرار کنند و برای پایه بعدی یعنی پایه دبستان آماده می‌شوند. مدت زمان حضور در مهدکودک بسته به مدارس از یک روز کامل تا نیم روز (به ترتیب حدود 6 و 3 ساعت) متفاوت هستند و بر توسعه استانداردهای یادگیری اولیه مانند مهارت های اساسی در سواد خواندن و نوشتن، محاسبه، علوم و مطالعات اجتماعی تمرکز دارند. معلمان این پایه نیز برای ایجاد فضای پرورشی و فراگیر آموزش دیده‌اند.

  • دبستان یا ابتدایی

سیستم آموزشی در پایه دبستان، دانش‌ آموزان را با یک محیط یادگیری ساختاریافته با معلمانی که آنها را از طریق موضوعات مختلف راهنمایی می‌کنند، آشنا می‌کند. برنامه درسی پایه ابتدایی بر توسعه مهارت‌های اساسی در موضوعاتی مانند زبان انگلیسی (ELA)، ریاضیات، علوم و تربیت بدنی متمرکز است. مدارس ابتدایی در آمریکا بر رشد اجتماعی و عاطفی تمرکز می‌کنند و به دانش آموزان کمک می‌کنند تا مهارت‌های زندگی مانند کار گروهی، ارتباطات و غیره را کسب کنند.

  • متوسطه یا راهنمایی

سیستم مدارس راهنمایی در آمریکا یک مرحله تحصیلی مهم برای دانش آموزان است و معمولا کلاس‌های 6-8 را پوشش می‌دهد. برنامه درسی در این پایه تخصصی‌تر می‌شوند و بر موضوعات اصلی مانند انگلیسی، ریاضیات، مطالعات اجتماعی و علوم متمرکز هستند، اما این موضوعات به صورت پیشرفته‌تر و دقیق‌تر آموزش داده می‌شوند. مدارس راهنمایی اغلب دانش آموزان را با موضوعات خاصی آشنا می‌کنند تا زمینه‌های مورد علاقه شخصی خود را درک کنند. علاوه بر این، دانش آموزان می‌توانند در فعالیت‌های فوق برنامه و انواع فعالیت‌های ورزشی شرکت کنند تا علاوه بر تقویت و رشد ذهنی و جسمانی، بتوانند دامنه فرصت‌های شغلی خود را در آینده گسترش دهند.

  • دبیرستان

دبیرستان شامل کلاس‌های 9 تا 12 می‌شود و مرحله نهایی سیستم آموزشی مدارس آمریکا است که قبل از دوره کالج و دانشگاه را پوشش می‌دهد. برنامه درسی دبیرستان برای ارائه یک آموزش جامع در مورد موضوعات اصلی مانند انگلیسی، علوم و مطالعات اجتماعی طراحی شده است. حتی دانش ‌آموزان این امکان را دارند تا از بین چندین رشته انتخاب کنند تا بتوانند علایق و اهداف شغلی خود را کشف کنند. مدارس دبیرستان در آمریکا همچنین، طیف وسیعی از فعالیت‌های فوق برنامه، از جمله ورزش، موسیقی، نمایش، و فرصت‌های خدمات اجتماعی را ارائه می‌دهند که باعث پیشرفت شخصی دانش آموزان می‌شود. در این مقطع دانش آموزان معمولا معلمان مختلفی در طول روز دارند.

سال تحصیلی مدارس در آمریکا

سال تحصیلی مدارس در آمریکا معمولا از اواخر آگوست شروع می‌شود و تا ماه می (ایالت های جنوبی) یا اوایل سپتامبر و تا ژوئن (ایالتهای شمالی) ادامه دارد و تعداد روزهای آموزشی بین 170 تا 186 روز است. در اکثر مدارس، سال تحصیلی به دو ترم تقسیم می‌شود: آگوست/سپتامبر تا دسامبر و ژانویه تا می/ژوئن.  دانش آموزان 5 روز در هفته مطالعه می‌کنند و 6 الی 7 ساعت در روز در مدرسه حضور دارند. با این حال ساعات مدارس معمولا به مقررات هر مدرسه بستگی دارد. بیشتر اوقات، از ساعت 7:00 تا 9:00 شروع می‌شود و حدود ساعت 14:00 یا 16:00 پایان می‌یابد. معمولا دانش آموزان مقطع ابتدایی روزانه حدود 6.5 ساعت و دانش آموزان راهنمایی و دبیرستان حدود 7 تا 7.5 ساعت را در مدرسه می‌گذرانند.

تعطیلات مدارس در آمریکا

سه وقفه اصلی و تعطیلات سال تحصیلی در بهار، تابستان و زمستان اتفاق می‌افتد:

  • تعطیلات بهاری (یک هفته): در اواخر اسفند یا اوایل آوریل است.
  • تعطیلات تابستانی (حدود سه ماه): بسته به ایالت، از اواخر ماه می تا اواخر آگوست یا اوایل ژوئن تا اوایل سپتامبر است.
  • تعطیلات زمستانی: برای دانش آموزان ابتدایی و متوسطه، این تعطیلات معمولا فقط دو هفته از اواخر دسامبر تا اوایل ژانویه طول می‌کشد. دانشجویان دانشگاه و کالج یک ماه مرخصی دریافت می‌کنند که معمولا تا اواسط دسامبر و اواسط ژانویه ادامه دارد.

سیستم نمره دهی در مدارس آمریکا

به طور کلی، مدارس و دانشگاه‌های آمریکا نمرات دانش آموزان و دانشجویان را به صورت حروفی یا درصد ارزیابی می‌کنند و معدل کلی (GPA) بر سیستم رتبه بندی چهار امتیازی متکی است. در ارزیابی حروفی مقیاس از A تا F متغیر است که A نشان دهنده عملکرد عالی و F نشان دهنده رد شدن است. در جدول زیر، سیستم نمره دهی حروفی در مدارس آمریکا با معادل آنها را آورده‌ایم:

ارزیابی حروفیدرصدیGPA
A+97-1004.33 یا 4
A93-96 4.0
A –90-92 3.7
B +87-89 3.3
B83-86 3.0
B –80-82 2.7
 C +77-79 2.3
C73-762.0
C –70-721.7
D +67-69 1.3
D63-66 1.0
D –60-620.7
Fکمتر از 60

انواع مدارس در آمریکا

انواع مدارس در آمریکا روش‌های تدریس، محتوا و فرصت‌های یادگیری متفاوتی ارائه می‌دهند. تقریبا هر نوع مدرسه را می‌توان بر اساس بودجه آن به دسته دولتی یا خصوصی طبقه بندی کرد. اصلی‌ترین تفاوت بین مدارس دولتی و خصوصی در این است که مدارس دولتی بودجه خود را از دولت دریافت می‌کنند ولی مدارس خصوصی از دانش آموزان شهریه دریافت می‌کنند. در این بخش به اختصار انواع مدارس دولتی و خصوصی آمریکا را شرح داده‌ایم:

  1. مدارس دولتی

مدارس دولتی در آمریکا، دانش آموزان بین المللی را که با خانواده‌های خود به آمریکا مهاجرت کرده‌اند و اجازه اقامت در این کشور را دارند، پذیرش می‌کنند و تحصیل در مدارس دولتی آمریکا برای آنها رایگان است، اما در نظر داشته باشید که استاندارد آموزش در مدارس دولتی آمریکا می‌تواند بسیار متفاوت و از بسیار خوب تا بسیار ضعیف متغیر باشد. برخی از انواع مدارس دولتی آمریکا عبارتند از:

  • مدارس چارتر (Charter School):

مدارس چارتر به عنوان مدارس دولتی طبقه بندی می‌شوند و مانند مدارس دولتی، رایگان هستند. با این حال، والدین معمولا باید یک درخواست جداگانه برای ثبت نام فرزند خود در یک مدرسه چارتر ارائه دهند و مانند مدارس خصوصی، فضاها اغلب محدود است. معلمان و مدیران مدارس چارتر نسبت به بسیاری از مدارس دولتی اختیار بیشتری برای تصمیم گیری و رفع نیازهای دانش آموزان دارند.

  • مدارس مگنت (Magnet school):

مدارس مگنت در زمینه‌های خاصی مانند تکنولوژی، علم یا هنر تخصص دارند و جزء مدارس دولتی رایگان به شمار می‌روند که توسط مناطق مدارس یا گروهی از مناطق اداره می‌شوند. برخی از مدارس مگنت در آمریکا دانش آموزان را بر اساس پیشرفت تحصیلی پذیرش میکنند، که اغلب آنها را مانند کشور ایران، مدارس استعداد درخشان می‌نامند و معمولا بسیار رقابتی و انتخابی هستند. برنامه درسی مدارس مگنت نیز برای خانواده‌ها واضح و شفاف است تا آنها بتوانند به طور کامل در یادگیری دانش آموزان خود مشارکت داشته باشند.

  • مدارس خصوصی

مدارس خصوصی معمولا موسسات آموزشی کوچکی هستند که برای آموزش دانش آموزان بین المللی و آمریکایی طراحی شده‌اند. برخلاف مدارس دولتی، مدارس خصوصی سطح بالاتری از آموزش را ارائه می‌دهند که شامل اساتید عالی، روش‌های آموزشی پیشرفته و امکانات بیشتر می‌شود. تعداد کم و انتخاب دقیق دانش ‌آموزان در مدارس خصوصی آمریکا باعث می‌شود تا دانش آموزان پیشرفت تحصیلی بهتری داشته باشند. تکمیل موفقیت آمیز و فارغ‌التحصیلی از یک مدرسه خصوصی در آمریکا پذیرش در یک دانشگاه برتر را تضمین می‌کند. برخی از انواع مدارس خصوصی در آمریکا عبارتند از:

  • مدارس شبانه روزی (Boarding school) :

مدارس شبانه روزی در آمریکا نوعی موسسه خصوصی هستند که دانش آموزان می‌توانند در طول سال تحصیلی در آن تحصیل کرده و در همان محیط بمانند. به طور کلی، مدارس شبانه روزی به هر مدرسه‌ای گفته می‌شود که به دانش آموزان خود غذا و اسکان ارائه می‌دهد و دانش آموزان با همکلاسی‌ها و معلمان یا مدیران خود در یک مکان وقت می‌گذرانند. این نوع مدارس مجهز به تجهیزات مدرن و باکیفیت هستند. علاوه بر این، مدارس شبانه روزی آموزش با کیفیت بالا و برنامه‌های خاص ورزشی، هنری و فعالیت‌های سرگرم کننده متعددی را ارائه می‌دهند.

  • مدارس مونته سوری (Montessori school):

مونته سوری روشی برای آموزش است که به شخصیت و علایق هر دانش آموز احترام می‌گذارد. معلم کلاس را آماده می‌کند و از کودکان دعوت می‌کند تا از طریق فعالیت‌های عملی به کاوش و یادگیری بپردازند. مدارس مونته سوری تاکید زیادی بر اکتشاف و خلاقیت دارند. در این نوع مدارس دانش آموزان تشویق می‌شوند تا از طریق تجربه کلاس درس، لذت کشف دنیای اطراف خود را زیر سوال ببرند و تجربه کنند.

بهترین مدارس آمریکا

20 مدرسه برتر برای دانش آموزان بین المللی در آمریکا عبارتند از:

  • British International School of Chicago, South Loop
  • East Bay German International School
  • La Scuola International School
  • Ecole Bilingue de Berkeley
  • Lycée Français de San Francisco
  • Lycée Français de Chicago
  • German International School Chicago
  • La Scuola d’Italia
  • Lexington Elementary School
  • The École
  • The Quarry Lane School
  • Shu Ren International School
  • Silicon Valley International School
  • Avenues New York
  • United Nations International School
  • Nord Anglia International School New York
  • EF Academy New York
  • French-American School of New York
  • German International School of Silicon Valley
  • Maryel School

شرایط پذیرش مدارس آمریکا

شرایط لازم برای پذیرش از مدارس آمریکا با توجه به پایه و نوع مدرسه می‌تواند متفاوت باشد، اما به طور کلی برآورده کردن شرایط و مدارک زیر برای دانش آموزان بین المللی ضروری است:

  • تکمیل فرم درخواست مدرسه مورد نظر
  • پرداخت هزینه درخواست
  • نتایج آزمون تافل یا آیلتس یا آزمون‌های مشابه (برای تحصیل در دبیرستان)
  • توصیه نامه از معلمان قبلی و سوابق تحصیلی (در صورت وجود)
  • داشتن معدل بالای 12 در پایه قبلی
  • اثبات سن دانش آموز (گواهی تولد، اسناد فرزندخواندگی یا سوگندنامه والدین در صورت نیاز)
  • پاسپورت با اعتبار 6 ماه
  • تمکن مالی کافی از طرف والدین برای پوشش هزینه‌های تحصیل
  • سوابق مربوط به وضعیت سلامت جسمانی دانش آموز
  • کارت شناسایی یکی از والدین یا قیم قانونی
  • مشخص شدن محل اقامت دانش آموز در آمریکا

اگر دانش آموز توانایی شرکت در آزمون تافل یا آیلتس را ندارد، می‌تواند قبل از شروع پایه اصلی خود، دوره زبان را در موسسه مورد نظر در آمریکا بگذراند. در نظر داشته باشید که برخی از مدارس خصوصی آمریکا از متقاضیان می‌خواهند در آزمون پذیرش مدارس دبیرستان (SSAT) یا آزمون ورودی مدارس خصوصی (ISEE) شرکت کنند.

هزینه تحصیل در مدارس آمریکا

دانش آموزان بین المللی که مایل به تحصیل در دبیرستان‌های دولتی آمریکا هستند، باید تمام هزینه تحصیل را بپردازند. هزینه شهریه دبیرستان‌های دولتی در آمریکا معمولا از 3،000 تا 10،000 دلار متغیر است.

متوسط هزینه مدارس خصوصی در آمریکا به شرح زیر است:

  • 12،594 دلار متوسط شهریه سالانه در میان تمام مدارس خصوصی در سراسر
  • 11،660 دلار متوسط شهریه سالانه مدارس ابتدایی خصوصی
  • 16،144 دلار متوسط شهریه سالانه مدارس متوسطه خصوصی

در میان گران ترین مدارس شبانه روزی آمریکا، کم هزینه ترین مدرسه اشویل (The Asheville School) است که شهریه سالانه آن 60،525 دلار است. گران‌ترین مدرسه شبانه روزی مدرسه مستر (The Masters School) است که در دابز فری نیویورک واقع شده است و شهریه سالانه آن 72،000 دلار است.

مدارس بین المللی در آمریکا اغلب گران هستند. در بیشتر موارد، هزینه شهریه به ایالتی که در آن هستید و همچنین رتبه و محبوبیت مدرسه بستگی دارد. به طور کلی شهریه سالانه مدارس بین المللی پایه پیش دبستانی از 15،000 تا 25،000 دلار، پایه دبستان از 20,000 تا 30،000 دلار، پایه راهنمایی از  20,000 تا 35،000 دلار و پایه دبیرستان از 20،000 تا 50،000 دلار متغیر است.

بورسیه تحصیلی مدارس آمریکا

دانش آموزان بین المللی نمی‌توانند برای بورسیه و کمک مالی از طرف دولت آمریکا درخواست دهند. با این حال برخی از مدارس خصوصی ممکن است انواع بورسیه تحصیلی را به دانش آموزان بین المللی واجد شرایط ارائه دهند. همچنین دانش آموزان بین المللی می‌توانند برای دریافت وام خصوصی از یک موسسه وام دهنده در آمریکا درخواست دهند.

شرایط دریافت ویزای دانش آموزی آمریکا

برای تحصیل در مدارس آمریکا و دریافت ویزای دانش آموزی، دانش آموزان بین المللی باید از یک مدرسه معتبر در این کشور که مورد تایید SEVP است، پذیرش تحصیلی دریافت کنند و سپس با برآورده کردن شرایط و معیارهای لازم، اقدامات لازم برای دریافت یکی از انواع ویزای تحصیلی F1، J1 و یا M1 را آغاز کنند.

توجه داشته باشید که تحت قوانین مدارس آمریکا محدودیت‌ها و الزامات مربوط به دانش‌آموزان بین المللی با ویزای F-1 که در مدارس متوسطه/دبیرستان دولتی (کلاس نهم تا دوازدهم) شرکت می‌کنند، وجود دارد و با ویزای F-1 نمی‌توان در مدارس دولتی ابتدایی یا برنامه‌های آموزش بزرگسالان با بودجه دولت تحصیل کرد. مدارس خصوصی معمولا در این مورد گزینه بهتری هستند زیرا چنین محدودیت‌هایی ندارند. با این حال، اعضای وابسته یا همراه دارندگان ویزاهای غیر مهاجرتی آمریکا از هر نوع، از جمله F-1، می‌توانند در مدارس دولتی یا سایر مؤسسات آموزشی دولتی تحصیل کنند.

سخن پایانی

کشور آمریکا با ارائه سیستم آموزشی باکیفیت و مدارس معتبر بین المللی، مقصد تحصیلی اصلی بسیاری از دانش آموزان بین‌المللی است. این کشور دارای انواع مدارس دولتی و خصوصی است که به عنوان یک دانش آموز بین المللی می‌توانید با توجه به شرایط خود در این مدارس تحصیل کنید. با کمک مشاوران موسسه مهاجرتی زنگنه، می‌توانید برای درخواست تحصیل در مدارس آمریکا اقدام کنید و در هر مرحله از پشتیبانی ما بهره مند شوید. کارشناسان حقوقی این مجموعه در ایران و کشورهای مقصد این اطمینان خاطر را برای شما فراهم می آورند که بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن به اهداف مهاجرتی خود دست پیدا کنید.

سوالات متداول

آیا تحصیل در مدارس آمریکا اجباری است؟

آموزش اجباری در مدارس آمریکا معمولا از سن 5 یا 6 سالگی شروع می‌شود و ممکن است تا 18 سالگی نیز برسد. این سن بین ایالت‌ها می‌تواند متفاوت باشد. توجه داشته باشید که تحصیل در مدارس آمریکا اجباری است، اما تحصیل در مهدکودک اجباری نیست.

آیا مدارس آمریکا مختلط است؟

اکثر مدارس آمریکا مختلط هستند و مدارس تک جنسیتی معمولا خصوصی هستند.

سیستم نمره دهی مدارس آمریکا چگونه است؟

مدارس و دانشگاه‌های آمریکا نمرات دانش آموزان و دانشجویان را به صورت حروفی یا درصد ارزیابی می‌کنند و معدل کلی (GPA) بر سیستم رتبه بندی چهار امتیازی متکی است. در ارزیابی حروفی مقیاس از A تا F متغیر است که A نشان دهنده عملکرد عالی و F نشان دهنده رد شدن است.

آیا تحصیل در مدارس آمریکا رایگان است؟

مدارس دولتی دانش آموزان بین المللی را که با خانواده‌های خود به آمریکا مهاجرت کرده‌اند و اجازه اقامت در این کشور را دارند، پذیرش می‌کنند و تحصیل در مدارس دولتی آمریکا برای آنها رایگان است.

انواع مدارس آمریکا کدامند؟

تقریبا هر نوع مدرسه در آمریکا را می‌توان بر اساس بودجه آن به دسته دولتی یا خصوصی طبقه بندی کرد. مدارس دولتی بودجه خود را از دولت دریافت می‌کنند و مدارس خصوصی از دانش آموزان شهریه دریافت می‌کنند. انواع رایج مدارس دولتی آمریکا مدارس چارتر و مدارس مگنت و انواع رایج مدارس خصوصی آمریکا مدارس شبانه روزی و مدارس مونته سوری هستند.

شهریه مدارس بین المللی آمریکا چقدر است؟

مدارس بین المللی در آمریکا اغلب گران هستند. در بیشتر موارد، هزینه شهریه به ایالتی که در آن هستید و همچنین رتبه و محبوبیت مدرسه بستگی دارد. به طور کلی شهریه سالانه مدارس بین المللی پایه پیش دبستانی از 15،000 تا 25،000 دلار، پایه دبستان از 20,000 تا 30،000 دلار، پایه راهنمایی از  20,000 تا 35،000 دلار و پایه دبیرستان از 20،000 تا 50،000 دلار متغیر است.

شرایط دریافت ویزای دانش آموزی آمریکا چیست؟

برای تحصیل در مدارس آمریکا و دریافت ویزای دانش آموزی، دانش آموزان بین المللی باید از یک مدرسه معتبر در این کشور که مورد تایید SEVP است، پذیرش تحصیلی دریافت کنند و سپس با برآورده کردن شرایط و معیارهای لازم، اقدامات لازم برای دریافت یکی از انواع ویزای تحصیلی F1، J1 و یا M1 را آغاز کنند.

آیا والدین دانش آموزان بین المللی می‌توانند از طریق تحصیل فرزندشان در مدارس آمریکا در این کشور بمانند؟

خیر. برای اینکه خانواده بتواند فرزند خود را برای تحصیل در آمریکا همراهی کند، بهترین راه این است که از طریق یکی از برنامه‌های مهاجرتی قانونی، اقامت آمریکا را دریافت کنند.

این مطلب براتون مفید بود؟

0 / 5. تعداد رای: 0

امتیازی ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

ارتباط با ما

جهت مشاوره مهاجرت تحصیلی و کاری با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دسترسی سریع مهاجرت تحصیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *