موسسه مهاجرتی زنگنه
Search
Close this search box.

رشته های تحصیلی پرطرفدار در کانادا

خانه » بلاگ » رشته های تحصیلی پرطرفدار در کانادا
رشته های تحصیلی پرطرفدار در کانادا

سیستم آموزشی با کیفیت کانادا همواره و همیشه در صدر لیست برترین‌ها قرار گرفته و از همین رو،‌ بسیاری از دانشجویان بین‌المللی ترجیح می‌دهند تا برای ادامه‌ی تحصیلات خود، مهاجرت به کانادا را انتخاب کنند. علاوه بر امکانات و خدمات آموزشی در کانادا، سایر امکانات از جمله قوانین مهاجرتی منعطف برای دانشجویان بین‌المللی، افزایش کیفیت زندگی، فرصت‌های شغلی متنوع و بازار کار مناسب برای فارغ‌التحصیلان، همگی کانادا را به مکانی بسیار مناسب برای زندگی مهاجران تبدیل کرده است.

اما هنگامی که دانشجویان تحصیل در کانادا را انتخاب می‌کنند، گاهی نمی‌دانند که دقیقا کدام رشته‌ی تحصیلی و دوره برایشان بهتر است و آینده‌ای تضمین شده دارند، برای همین بین انواع انتخاب‌های تحصیلی، سردرگم می‌شوند. ما در ادامه قرار است رشته های تحصیلی پرطرفدار در کانادا را معرفی کنیم تا به کاهش این سردرگمی و تصمیم‌گیری بهتر، کمک کرده باشیم.

رشته‌های تحصیلی محبوب برای دانشجویان بین‌المللی در کانادا

اگرچه تحصیل در خارج از کشور می‌تواند هیجان‌انگیز و بسیار سرگرم‌کننده باشد، ولی در عین حال می‌تواند چالش برانگیز نیز باشد و شما را با انواع سختی‌ها روبه‌رو کند. برای همین شما باید مطمئن شوید که رشته‌ی تحصیلی که انتخاب می‌کنید، مناسب است و تجربه‌ی ارزشمند و مفیدی از تحصیل در کانادا را در اختیارتان قرار می‌دهد. پس اگر قصد تحصیل در کانادا را دارید، ابتدا باید بهترین و مناسب‌ترین رشته‌های تحصیلی برای دانشجویان بین‌المللی را پیدا کنید.

رشته‌هایی که به شما در کسب دانش کمک زیادی می‌کند و مزایای اقتصادی زیادی هم به همراه دارد. کانادا به طور کلی، طیف گسترده و متنوعی از رشته‌های تحصیلی را در دانشگاه‌های خود ارائه می‌دهد، برخی پژوهش محور و آکادمیک هستند، و برخی بیشتر برای کار و درآمد بالا مناسب خواهند بود.

این به انتخاب و سلیقه‌ی شخصی شما بستگی دارد که کدام را ترجیح می‌دهید.اما قبل از اینکه بخواهید راجع به بهترین رشته‌های تحصیلی در کانادا تحقیق کنید، باید بدانید که چرا این کشور گزینه‌ی واقعا مناسبی برای تحصیل دانشجویان بین‌المللی است. ما در ادامه راجع به مزایای تحصیل در کانادا صحبت خواهیم کرد.

کانادا به عنوان یک مقصد تحصیلی

همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم، کانادا یکی از محبوب‌ترین کشورها برای دانشجویان بین‌المللی است. اما چه چیزی این کشور را تا این حد و اندازه برای دانشجویان بین‌المللی محبوب کرده است؟

  1. موفقیت تحصیلی در کانادا

سیستم آموزشی کانادا سابقه‌ای درخشان دارد و به موفقیت فارغ‌التحصیلان پس از تحصیل در دانشگاه‌های آن معروف است. برای تحصیل در این کشور، شما به انواع کتابخانه، آزمایشگاه، لابراتور کامپیوتری و اساتیدی که پشتیبانی 24 ساعته را ارائه می‌دهند، دسترسی دارید. اگر شما از یکی از موسسات یا دانشگاه‌های کانادا مدرکی داشته باشید، نظر کارفرمایان را به خود جذب خواهید کرد.

  • شهریه مقرون به صرفه

دانشجویان بین‌المللی کانادا، می‌توانند با هزینه‌هایی مقرون به صرفه‌تر از کشورهایی مثل آمریکا، استرالیا یا انگلستان تحصیل کنند. همچنین آن‌ها می‌توانند از برخی دانشگاه‌ها یا سازمان‌ها، بورسیه‌های تحصیلی بگیرند و به صورت رایگان در کانادا، درس بخوانند. اگرچه گاهی برخی از دانشگاه‌ها این بورسیه‌ها را ارائه نمی‌دهند، ولی شما می‌توانید قبل از درخواست اپلای، به گزینه‌های در دسترس دقت کنید.

  • کار حین تحصیل در کانادا

اگر در کانادا درس می‌خوانید می‌توانید با مجوز مخصوص به تحصیل نیز در این کشور بپردازید. شاید در چند ترم اول مجبور شوید کارهایی داخل پردیس دانشگاه و بعدها، کارهایی خارج از آن پیدا کنید و هفته‌ای 20 ساعت کار کنید تا خرج تحصیل و زندگی در کانادا را دربیاورید. همچنین می‌توانید در فعالیت‌های داوطلبانه شرکت کنید و رزومه‌ی علمی خود را نیز قوی سازید.

  •  فرصت کار پس از تحصیل در کانادا

پس از تحصیل در کانادا و فارغ‌التحصیلی شما می‌توانید در کانادا کار پیدا کنید و همان جا ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کنید. وزارت آموزش پرورش کانادا همیشه تمام تلاش خود را به کار می‌برد تا به فارغ‌التحصیلان بین‌المللی از دانشگاه‌های کانادا، کمک کند تا در کشورشان شغلی پیدا کنند.  برای شروع، شما می‌توانید از مشاغل محلی یا شرکت‌های خصوصی شروع کنید. همچنین می‌توانید در بخش‌هایی مثل مراقبت‌های بهداشتی یا مدیریت کسب و کار به فعالیت بپردازید و تجربه کسب کنید.

  • کیفیت زندگی

کیفیت زندگی بالا یکی از موارد تضمینی بعد از مهاجرت به کانادا است. کانادا در بخش‌هایی چون سلامت، رضایت از زندگی شخصی، امنیت و محیط زیست محبوبیت بالایی دارد. بسیاری از دانشگاه‌ها و موسسات کانادا نیز خدماتی چون خوابگاه، دوره‌های آموزش زبان تخصصی و بورسیه‌های دولتی را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهند تا زندگی دانشجویی باکیفیتی را در کانادا تجربه کنند.

  • تنوع فرهنگی

کشور کانادا فرهنگی مهمان‌پذیر و غریب‌نواز دارد که به زندگی راحت‌تر دانشجویان بین‌المللی کمک می‌کند. دانشجویان بین‌المللی که به کانادا مهاجرت می‌کنند، می‌توانند در هر شهر یا شهرستانی که بخواهند به راحتی زندگی کنند و با رفتارهای نژادپرستانه روبه‌رو نشوند. کانادا با جمعیت متنوع، اقتصاد قوی، استاندارد و کیفیت بالای زندگی و …، فرصت‌های بسیار زیادی برای یک زندگی آرام، بی‌دغدغه و مناسب فراهم می‌کند. در واقع شما با تحصیل در کانادا، این فرصت را خواهید داشت تا با افرادی از سراسر جهان دوست شوید.

  • امکان اخذ اقامت

بسیاری از افراد که مهاجرت تحصیلی به کانادا را انتخاب می‌کنند، تصمیم دارند کیفیت زندگی خود را به طور کلی افزایش دهند و همانجا بمانند و اقامت بگیرند. شما می‌توانید به راحتی به این مرحله برسید و برای اقامت شما پس از تحصیل، مانعی وجود ندارد. همچنین مراقبت‌های بهداشتی رایگان، تابعیت مضاعف و … نیز شامل حالتان خواهد شد. شما با تحصیل و کار در کانادا می‌توانید واجد شرایط اخذ اقامت دائم این کشور شوید.

چگونه بهترین رشته را برای تحصیل در کانادا انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین رشته‌ی تحصیلی در کانادا تصمیمی مهم است که روی تجربه‌ی تحصیلی و شغلی شما تاثیر بسیار زیادی دارد و می‌تواند هزینه‌بر باشد. در ادامه ما فاکتورهایی کلیدی که باید حین انتخاب رشته‌ی تحصیلی خود در نظر بگیرید را ذکر خواهیم کرد.

علایق شخصی و اهداف شغلی

در ابتدا شما باید علاقه‌ی شخصی زیادی برای تحصیل در کانادا داشته باشید تا بتوانید آن حجم از فشار درسی را تحمل کنید. با خودتان فکر کنید، چه موضوعات یا رشته‌های تحصیلی شما را هیجان‌زده می‌کند؟ سعی کنید دوره‌ای انتخاب کنید که مورد علاقه‌ی شما باشد. چون ادامه دادن در کشوری غریب، به علاقه و انگیزه‌ی شما بستگی زیادی دارد.

بازار کار در کانادا

درباره‌ی بازار کار کانادا، خصوصا همان که به شغل و رشته‌ی تحصیلی مورد علاقه‌ی شما مربوط می‌شود تحقیق کنید. سعی کنید دوره‌هایی را انتخاب کنید که بازار کار بسیار خوبی در کانادا دارد. گزارش‌های دولتی و آمار وبسایت‌های رسمی می‌تواند به انتخاب شما کمک بیشتری کند.

نحوه تدریس رشته‌ی تحصیلی مورد نظر

نحوه تدریس و کیفیت رشته‌ی تحصیلی مورد نظر که توسط دانشگاه‌ها و کالج‌های کانادا ارائه می‌شود را بررسی کنید. برای بررسی این مورد، به عوامل زیر دقت کنید:

شهرت: در مورد شهرت علمی کالج، موسسه یا دانشگاهی که قصد تحصیل در آن را دارید، تحقیق کنید.

تخصص هیئت علمی: راجع به هیئت علمی رشته‌ی تحصیلی مورد نظر در دانشگاه تحقیق کنید. هرچه آن‌ها با تجربه‌تر باشند، تحصیل در آن رشته باکیفیت‌تر پیش می‌رود.

منابع: سعی کنید منابعی مانند کتابخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها و فرصت‌های تحقیقاتی مرتبط با رشته‌ی تحصیلی خود را در دانشگاه یا موسسه‌ی انتخابی بررسی کنید.

هزینه تحصیل در کانادا و بورسیه تحصیلی

حین انتخاب رشته‌ی تحصیلی، شهریه‌ی آن و هزینه‌های مربوط به آن را بررسی کنید و با بودجه‌ و پشتیبانی مالی خود تطبیق دهید. آیا از پس هزینه‌های رشته‌ی مورد نظر برمی‌آیید یا نه؟ همچنین بورسیه‌ تحصیلی کانادا، کمک‌های مالی، وام‌های مختلف و … که برای دانشجویان بین‌المللی در آن رشته یا به طور کلی ارائه می‌شوند را در نظر بگیرید. اگر بتوانید بورسیه‌ی تحصیلی بگیرید، هزینه‌ها تا حد زیادی کاهش میابد.

محبوب‌ترین دوره‌ها برای دانشجویان بین المللی در کانادا

در ادامه تعدادی از محبوب‌ترین و بهترین رشته‌های تحصیلی برای دانشجویان بین‌المللی در کانادا‌ آمده که راجع به هر کدام توضیحات مختلفی در اختیارتان قرار می‌دهیم.

  • مطالعات بازرگانی و مدیریت
  • مدیریت مهمان‌داری
  • مهندسی
  • داروسازی
  • حسابداری و مدیریت مالی
  • علوم کامپیوتر
  • رسانه و روزنامه نگاری
  • پرستاری
  • دندانپزشکی
  • ارتباطات

1. مطالعات بازرگانی و مدیریت

تعداد زیادی از دانشجویان بین‌المللی در کانادا به تحصیل در رشته‌های مدیریت بازرگانی و … مشغول هستند. اگر بتوانید در امور تجاری، بازرگانی و مدیریتی از کانادا یک مدرک بین‌المللی بگیرید، می‌توانید مهارت‌های بالای خود را جهت به دست آوردن شغل و درآمدی خوب به نمایش بگذارید. دولت کانادا حمایت ویژه‌ای از این رشته نشان می‌دهد و به بهترین شکل آن را در موسسات و دانشگاه‌های خود آموزش می‌دهد. اگر قصد دارید این مدرک را در کانادا دنبال کنید، گزینه‌های مختلفی در اختیار خواهید داشت.

رشته‌های تحصیلی محبوب در این زمینهکارشناسی مدیریت بازرگانی (BBA) کارشناسی بازرگانی کارشناسی مدیریت بازرگانی کارشناسی مدیریت انرژی  کارشناسی مدیریت خودرو کارشناسی ارشد (MSc) – تجارت بین‌الملل کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی  (MBA)
برترین دانشگاه‌های کانادا جهت تحصیل در این زمینهدانشگاه تورنتو دانشگاه بریتیش کلمبیا دانشگاه مک گیل دانشگاه وسترن کانادا دانشگاه مونترال
موقعیت‌های شغلیمشاور تجاری مدیر عملیات مدیر بازاریابی مدیر تحلیلگر تحلیلگر مالی نماینده فروش

2. مهمان‌داری و مدیریت اوقات فراغت

اگر در زمینه‌ی مهمانداری یا هتل‌داری به تحصیل در کانادا بپردازید، گزینه‌های بسیار زیادی را برای آینده‌ی خود در دسترس خواهید داشت. شما می‌توانید صنعت گردشگری را با ایده‌های مختلفی رنگ ببخشید و در سراسر جهان به کسب درآمد بپردازید.

رشته‌های تحصیلی محبوب در این زمینهکارشناسی هنر در مدیریت هتل‌های بین‌المللی BCom در مدیریت هتلداری و گردشگری کارشناسی مدیریت هتلداری و گردشگری کارشناسی ارشد مدیریت بین‌المللی گردشگری کارشناسی ارشد در مدیریت گردشگری، هتلداری و تفریحات
برترین دانشگاه‌های کانادا جهت تحصیل در این زمینهدانشگاه کلگری SAIT پلی تکنیک – دانشکده هتلداری و گردشگری دانشگاه بریتیش کلمبیا دانشگاه گوئلف کانادا دانشگاه واترلو
موقعیت‌های شغلیمدیر کل املاک کازینو مدیر هتل یا اقامتگاه مدیر سفرهای شرکتی مدیر رستوران مدیر رویدادها سرآشپز اجرایی

3. مهندسی

کانادا همیشه به انواع مهندس‌ها نیاز بالایی دارد. در واقع مهندسی یکی از محبوب‌ترین و پرمتقاضی‌ترین رشته‌های تحصیلی در کانادا و همچنین، سطح جهانی است. اگر شما در یکی از موسسات یا دانشگاه‌های معتبر کانادا مهندسی بخوانید و مدرک بگیرید، موقعیت‌های شغلی فوق‌العاده‌ای در انتظارتان خواهد بود.

رشته‌های تحصیلی محبوب در این زمینهBEng در مهندسی مکانیک BEng در مهندسی عمران BEng در علم و فناوری کامپیوتر BEng در مهندسی برق و الکترونیک BASc  (کارشناسی علوم کاربردی)
برترین دانشگاه‌های کانادا جهت تحصیل در این زمینهدانشگاه تورنتو دانشگاه بریتیش کلمبیا دانشگاه واترلو دانشگاه مک گیل دانشگاه مونترال
موقعیت‌های شغلیمهندس سیستم مهندس نرم افزار دستیار تکنسین مهندس مهندس ارشد دستیار مهندس مهندس عمران توسعه دهنده جاوا

4. پزشکی

کانادا این روزها با کمبود پزشک مواجه است. از بعد از شیوع کرونا، این کشور همواره به جذب افراد باهوش و پزشکانی ماهر علاقه‌مند است و دانشجویان پزشکی نیز از این امر بهره خواهند برد. اگر می‌خواهید به صورت حرفه‌ای پزشکی را دنبال کنید، می‌توانید نیاز کانادا به پزشک را یک شانس در نظر بگیرید و برای تحصیل در این کشور اقدام نمایید، کانادا بهترین مکان برای افرادی مثل شما خواهد بود.

رشته‌های تحصیلی محبوب در این زمینهپزشکی و کارشناسی جراحی دکترای پزشکی کارشناسی جراحی دندان کارشناسی فیزیوتراپی کارشناسی ارشد علوم پزشکی (MMSc)
برترین دانشگاه‌های کانادا جهت تحصیل در این زمینهدانشگاه تورنتو دانشگاه بریتیش کلمبیا دانشگاه مک گیل دانشگاه مک مستر دانشگاه مونترال
موقعیت‌های شغلیامدادگر مربی بهداشت هماهنگ کننده تحقیقات بالینی نماینده فروش پزشکی فارماکولوژیست دستیار پزشک

5. حسابداری

اگر در حسابداری استعداد دارید، پس این رشته در کانادا را از دست ندهید. اگر به عنوان یک دانشجوی بین‌المللی از دانشگاه یا موسسه‌ای در کانادا مدرک حسابداری بگیرید، دانش بهتر و جامع‌تری راجع به سیستم‌های مالی جهانی و حسابداری جهانی کسب می‌کنید که شما را به یک حسابدار فوق‌العاده در سراسر دنیا تبدیل می‌کند.

رشته‌های تحصیلی محبوب در این زمینهکارشناسی (Hons) حسابداری و امور مالی کارشناسی مدیریت بازرگانی-حسابداری کارشناسی بازرگانی در حسابداری کارشناسی ارشد حسابداری
برترین دانشگاه‌های کانادا جهت تحصیل در این زمینهدانشگاه تورنتو دانشگاه بریتیش کلمبیا دانشگاه مک گیل دانشگاه آلبرتا دانشگاه کوئینز در کینگستون
موقعیت‌های شغلیحسابدار خبره تحلیلگر داده مشاور مالیاتی حسابدار پزشکی قانونی حسابرس خارجی

6. علوم کامپیوتر

دانشجویان بین‌المللی به خاطر سیستم آموزشی فوق‌العاده و فرصت‌های شغلی فراوان در کانادا، به رشته‌ی علوم کامپیوتر در این کشور رو می‌آورند. موسسات و دانشگاه‌های معتبر کانادا، علوم کامپیوتر را در یک محیط هوشمند امروزی آموزش می‌دهند و شما را به بهترین متخصص در زمینه‌ی علوم کامپیوتر و تکنولوژی تبدیل می‌کنند.

رشته‌های تحصیلی محبوب در این زمینهکارشناسی کامپیوتر کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر
برترین دانشگاه‌های کانادا جهت تحصیل در این زمینهدانشگاه تورنتو دانشگاه بریتیش کلمبیا دانشگاه واترلو دانشگاه مک گیل دانشگاه مونترال
موقعیت‌های شغلیمهندس نرم افزار اصلی مهندس امنیت سایت مشاوران امنیتی مهندس DevOps مهندس امنیت سایبری

7. رسانه و روزنامه نگاری

رسانه و روزنامه‌نگاری مشاغلی پرطرفدار در کانادا هستند. در واقع این کشور با پوشش گسترده اخبار و بازار دیجیتال شلوغ و پرطرفدار، در صدر رسانه قرار دارد و از همین رو، به خبرنگاران و متخصصان زیادی در زمینه رسانه نیاز دارد. از همین رو، کارشناسی و کارشناسی ارشد رسانه و خبرنگاری، متقاضیان زیادی در کانادا دارد.

رشته‌های تحصیلی محبوب در این زمینهکارشناسی در رسانه‌های دیجیتال کارشناسی ارتباطات و مطالعات رسانه کارشناسی تولید و طراحی رسانه کارشناسی ارشد در علوم رسانه کارشناسی ارشد علوم اطلاعات کارشناسی ارشد رسانه‌های دیجیتال
برترین دانشگاه‌های کانادا جهت تحصیل در این زمینهدانشگاه یورک دانشگاه کارلتون دانشگاه بریتیش کلمبیا دانشگاه کلگری کالج سنتنیکال
موقعیت‌های شغلیکارشناس دیجیتال مارکتینگ سردبیر خبر محتوانویس وب بازاریابی محتوا خبرنگار مجله نویس کارگردان

8. پرستاری

اگر به عنوان یک دانشجوی بین‌المللی، رشته پرستاری را برای تحصیل در کانادا انتخاب کنید، می‌توانید همزمان هم دانش کافی در این زمینه به دست بیاورید هم در بیمارستان کار کنید. انواع مختلفی از فرصت‌های شغلی برای پرستار در کانادا وجود دارد که شانس شما را برای داشتن یک زندگی باکیفیت، افزایش می‌دهد. با تحصیل در رشته‌ی پرستاری شما مواردی چون نحوه مراقبت از بیماران در خانه یا بیمارستان، اصطلاحات پزشکی، آزمایشگاه، موارد اضطراری مانند تروما یا سکته و … را یاد خواهید گرفت.

رشته‌های تحصیلی محبوب در این زمینهکارشناسی پرستاری کارشناسی ارشد پرستاری (MSN) تربیت پرستاری (NP)
برترین دانشگاه‌های کانادا جهت تحصیل در این زمینهدانشگاه آلبرتا دانشگاه تورنتو دانشگاه بریتیش کلمبیا دانشگاه مک مستر دانشگاه مک گیل
موقعیت‌های شغلیپرستار مراقبت حاد مدیر پرونده متخصص مراقبت از کودک پرستار بالینی متخصص پرستار اجتماعی پرستار اورژانس پرستار خانواده پرستار پرواز

9. دندانپزشکی

با تحصیل دندان‌پزشکی در کانادا می‌توانید به عنوان جراح دهان و دندان یا دندان‌پزشک مشغول کار و فعالیت شوید. شما همچنین می‌توانید راجع به سلامت عمومی بدن اطلاعات مختلفی به دست بیاورید و راجع به انواع بیماری‌ها بدانید. به یاد داشته باشید که تحصیل دادنپزشکی در کانادا سخت است و شما باید انواع آموزش‌ها در زمینه دندانپزشکی، مراقبت از بیمار و تمرین‌های بالینی را سپری کنید.

رشته‌های تحصیلی محبوب در این زمینهکارشناسی جراحی دندان (BDS) کارشناسی دندانپزشکی (BDent) دکترای دندانپزشکی (DMD) کارشناسی ارشد (علوم) دندانپزشکی (MSD) کارشناسی ارشد دندانپزشکی (MDent) کارشناسی ارشد جراحی دندان (MDS) کارشناسی ارشد علوم دندان (MDentSci)
برترین دانشگاه‌های کانادا جهت تحصیل در این زمینهدانشگاه تورنتو دانشگاه بریتیش کلمبیا دانشگاه مک گیل دانشگاه آلبرتا دانشگاه دالاهو
موقعیت‌های شغلیبهداشت دهان و دندان تکنسین دندانپزشکی تراپیست دندانپزشک دندانپزشک مدیر خدمات بهداشتی مدرس آموزش عالی نماینده فروش پزشکی

10. ارتباطات

تحصیل در رشته ارتباطات در کانادا به مهارت‌های کلی شما در ارتباطات کمک می‌کند. حالا فرقی نمی‌کند که بخواهید در یک شرکت کار کنید یا بخواهید با افراد مختلف در زندگی خود ارتباط بگیرید. این رشته مهارت‌های زبانی شما را افزایش می‌دهد و کمکتان می‌کند تا با افرادی از فرهنگ‌های مختلف و در شرایط زندگی متفاوت، ارتباط بگیرید. این مهارتی مهم برای دانشجویان بین‌المللی در کانادا و سایر کشورهاست، و مشاغل زیادی در ارتباط با آن نیز وجود دارد.

رشته‌های تحصیلی محبوب در این زمینهکارشناسی هنر در ارتباطات تجاری کارشناسی فیلم و تلویزیون کارشناسی فناوری‌های نوآورانه برای ارتباطات دیجیتال کارشناسی ارتباطات تجاری بین‌المللی کارشناسی ارشد علوم ارتباطات کارشناسی ارشد رسانه‌های دیجیتال (MDM)
برترین دانشگاه‌های کانادا جهت تحصیل در این زمینهدانشگاه تورنتو دانشگاه مک گیل دانشگاه بریتیش کلمبیا دانشگاه سایمون فریزر دانشگاه مونترال
موقعیت‌های شغلیمدیر رسانه‌های اجتماعی کارشناس روابط عمومی کارشناس منابع انسانی نویسنده / ویراستار برنامه ریز رویداد

دفتر مهاجرتی زنگنه با سال‌ها تجربه در انواع روش‌های مهاجرت به کانادا، یکی از بهترین دفاتر مهاجرتی موجود برای کمک به شما در شناختن رشته‌های تحصیلی پرطرفدار کانادا، اقامت، کاریابی و اخذ شهروندی کانادا است. این موسسه با بهترین و باتجربه‌ترین تیم مشاوره و وکلای حرفه‌ای، در خدمت شماست تا در سریع‌ترین زمان ممکن، شما را به رویای خود که مهاجرت تحصیلی به کانادا است، برساند. پس در تماس با ما، درنگ نکنید.

سوالات متداول

آیا ورود به دانشگاه‌های کانادا برای دانشجویان بین‌المللی سخت است؟

در مقایسه با سایر کشورها، تحصیل در کانادا برای دانشجویان بین‌المللی امری ساده است. کانادا پذیرای دانشجویان بین‌المللی زیادی است و از همین رو هر سال عده‌ی زیادی از دانشجویان این کشور را برای تحصیل انتخاب می‌کنند. تحصیل در کانادا آینده‌ای موفق و درخشان را نیز برایتان خواهد داشت. همچنین پس از اخذ پذیرش از دانشگاه، اخذ ویزای تحصیلی کانادا نیز مراحل پیچیده و سختی به دنبال ندارد و می‌توانید مجوز اقامتتان را به راحتی اخذ نمایید.

این مطلب براتون مفید بود؟

0 / 5. تعداد رای: 0

امتیازی ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

مشاوره رایگان

جهت مشاوره مهاجرت تحصیلی و کاری با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دسترسی سریع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *