موسسه مهاجرتی زنگنه
Search
Close this search box.

مهاجرت پرستاران به کانادا

خانه » بلاگ » مهاجرت پرستاران به کانادا
مهاجرت پرستاران به کانادا

از بعد کرونا در سراسر کانادا نیاز به پرستار افزایش است. از همین رو، این کشور حتی از سایر کشورها نیز پرستار می‌گیرد. همین باعث شده که پرستاران،‌ راه‌های مختلفی برای مهاجرت به کانادا داشته باشند. این روش‌ها شامل مهاجرت تحصیلی یا مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری در دو سطح فدرال و استانی و … می‌شود. در واقع چهار روش اصلی وجود دارد که بتوانید به عنوان یک پرستار به کانادا مهاجرت کنید.

اکسپرس اینتری

پرستاران واجدالشرایط و کارکشته می‌توانند از طریق اکسپرس اینتری برای مهاجرت به کانادا اقدام کنند. اکسپرس اینتری دو برنامه‌ی FSW (نیروی کاری ماهر) یا CEC‌ (کلاس تجربه کانادایی) را دارد. اگر بخواهید از طریق FSW  اقدام کنید، باید طی ده سال اخیر حداقل یک سال تجربه کار مداوم به عنوان پرستار را داشته باشید. در این صورت، تجربه کاری شما جهت ورود به کانادا، تکمیل می‌گردد. 

کسانی که از شرایط خواسته شده فقط حداقل‌ها را دارند می‌توانند یک رزومه برای اکسپرس اینتری ارسال کنند و در لیست قرار گیرند. این سیستم به شما یک امتیاز خاص می‌دهد که به تدریج می‌توانید آن را با رزومه و سابقه کار بیشتر افزایش دهید و چشم یکی از کارفرماهای استانی و ایالتی را بگیرید. در صورتی که بالاترین رتبه را در این سیستم داشته باشید، از طرف دولت کانادا برای شما دعوت‌نامه‌ای ارسال می‌شود.  یکی از بهترین مزایای سیستم اکسپرس اینتری این است که اگر برای شما دعوت‌نامه‌ای جهت درخواست برای اخذ اقامت صادر شود، یعنی طی شش ماه قرار است به درخواست شما رسیدگی شود.

به یاد داشته باشید که حداقل نمره لازم آزمون زبان در سیستم اکسپرس اینتری، به مشخصات خود آن پرستار بستگی دارد. اما به طور کلی، برای اینکه بتوانید جهت اخذ اقامت از طریق این سیستم اقدام کنید، باید حداقل نمره‌ی 7 را در آزمون CLB  اخذ نمایید. همچنین باید در آزمون مخصوص اخذ ویزای شغلی در کانادا که سطح تحصیلات، مهارت‌های زبانی و تسلط شما به کار در کانادا را می‌سنجد، حداقل از 100 نمره، 67 بگیرید. 

مهاجرت به کبک

پرستاران حتی می‌توانند از طریق سیستم QSW به کانادا مهاجرت کنند، اما این به امتیاز آن‌ها در سیستم استخدامی کبک بستگی دارد. افراد واجد شرایط باید رزومه‌ای به پورتال Arrima کبک ارسال کنند. این سیستم هم قرار است بر اساس رزومه‌ی شما، امتیازی برایتان در نظر بگیرد. سپس بر اساس صلاحیت و شایستگی متقاضیان، قرعه‌کشی‌هایی انجام می‌دهد و تعدادی را جهت استخدام در کانادا انتخاب می‌کند.

مهاجرت از طریق برنامه استخدام استانی

یکی دیگر از روش‌های مهاجرت پرستاران به کانادا، اقدام از طریق سیستم استخدام استانی یا همان PNP است. این سیستم بر اساس مشارکت استان‌ها و دولت فدرال کانادا تشکیل شده است. هر استان، PNP را بارها اجرا می‌کند و هر بار، تعدادی از پرستاران را جهت کار استخدام می کند که نتیجه‌ی همگی، فقط یک چیز است : اقامت دائم در کانادا. برخی از PNP ها فقط برای کسانی است که قبلا در سیستم اکسپرس اینتری رزومه‌ی خود را وارد کرده‌اند. اگر بتوانید از یکی از استان‌ها پذیرش بگیرید، 600 امتیاز به امتیاز کلی شما اضافه می‌شود که از این طریق، به صورت تضمینی دعوت‌نامه‌ی رسمی برای درخواست اخذ اقامت از دولت کانادا یا همان ITA را دریافت خواهید کرد.

بسیاری از PNP ها به نوعی ارتباط با استان مورد نظر در کانادا نیاز دارند. برای مثال، اگر قبلا در آن استان تحصیل کرده‌اید یا خانواده‌ی نزدیک شما در آن استان اقامت دارند، می‌توانید PNP آن را نیز دریافت کنید. برخی دیگر برای رفع کمبود نیرو در استان مورد نظر، پرستاران و نیروی کاری ماهر و باتجربه را استخدام می‌کنند.

برای مثال، سیستم استخدام نوا اسکوشیا NSNP، فقط برای کسانی است که در اکسپرس اینتری هم رزومه‌ پر کرده‌اند و تجربه‌ی خاصی در شغل مورد نظر دارد. چالش این سیستم این گونه است که بدون اخذ دعوت‌نامه از این استان، برای درخواست اخذ اقامت دائم به عنوان پرستار اقدامی کنید. اما در موارد گوناگون، این سیستم از پرستاران دعوت کرده تا برای استخدام و ارسال رزومه، اقدام نمایند. سیستم دیگری هم مشابه این سیستم وجود دارد و سیستم اولیت‌های اخذ نیرو در آنتاریو است. طی این سیستم، معمولا از پرستاران در سراسر دنیا دعوت می‌شود تا جهت اخذ اقامت و ارسال رزومه، درخواست دهند.

تحصیل در کانادا به عنوان پرستار

حتی اگر در حال حاضر واجد شرایط هیچ یک از گزینه های مهاجرتی بالا نیستید، ممکن است همچنان بتوانید به کانادا بیایید. به عنوان یک دانشجوی بین المللی، می توانید مدرک پرستاری خود را برای کمک به پیشرفت شغلی خود، در حالی که در کانادا زندگی می کنید، تحصیل می کنید، و حتی کار می کنید، بسازید.

اگر در حال حاضر هیچ یک از شرایط خواسته شده در موارد بالا را ندارید و واجد شرایط اخذ اقامت از طریق استخدام نیستید، باز هم می‌توانید به عنوان پرستار به کانادا مهاجرت کنید. در واقع، شما می‌توانید برای پیشرفت مدرک تحصیلی خود (پرستاری)، جهت تحصیل در کانادا اقدام کنید و حین درس خواندن در این کشور، به کار به عنوان پرستار بپردازید و زندگی مورد نظر خود در این کشور را بسازید. اگر در خود کانادا درس بخوانید، برای اخذ اقامت در این کشور امتیاز بسیار بیشتری خواهید داشت و می‌توانید پس از فارغ‌التحصیلی، به راحتی اقامت دائم خود را دریافت کنید. به یاد داشته باشید که برنامه‌های مهاجرت در کانادا مدام در حال تغییر است و نمی‌توانیم این را تضمین کنیم که تا زمان فارغ‌التحصیلی شما، برنامه‌هایی که ذکر کردیم همان شرایط را از شما بخواهند و هیچ تغییری نکنند. اما به هر حال، اگر در کانادا پرستاری بخوانید، یافتن شغل و اخذ اقامت دائم در آن تضمینی است.

فرآیند مهاجرت پرستاران به کانادا

اگر قصد داشته باشید به عنوان دانشجوی پرستاری به کانادا مهاجرت کنید، با یک سفر آموزشی خاص روبه‌رو هستید. رشته‌ پرستاری در کانادا دانش تئوری و عملی گسترده و عمیقی را به دانشجو منتقل می‌کند و مهارت‌های عملی را از طریق کارورزی و تجارب بالینی آموزش می‌دهد. گسترده بودن رشته پرستاری در کانادا به دانشجویان اجازه می‌دهد تا در زمینه‌های مختلفی مثل پرستاری اطفال، سالمندان و مراقبت‌های ویژه تخصص پیدا کنند و برای شغل خود، علاقه‌ی شخصی را پیش بگیرند. این آموزش‌ها با تاکید شدید مراقبت بی نقص و خاص از بیماران انجام می‌شود و طی تمام تمرین‌ها، متخصصانی در زمینه پرستاری پرورش می‌یابند که در صنعت مراقبت‌های بهداشتی و پرستاری در سراسر جهان، موفق و بی‌نظیر باشند.

مهاجرت پرستاران به انتاریو

کسانی که به زبان فرانسوی مسلط هستند، می‌توانند از طریق سیستم HCP یا نیروی مسلط به زبان فرانسه FSSW‌ اقدام کنند. این دو سیستم به طور قابل توجهی در استخدام بهبود یافته و مسیر مهاجرت پرستاران به کانادا را ساده‌تر کرده است. طبق قوانین عمومی انتاریو، دولت انتاریو بر الزامات آموزشی تمرکز کمتری دارد و بیشتر با دو شرط زیر پرستار می‌گیرد:

1. ثبت نام در کالج پرستاران انتاریو (CNO)

2. کد NOC باید 31300, 31301, 31302, 32101 باشد.

مراحل مهاجرت پرستاران به کانادا

حالا که روش‌های مختلف مهاجرت به کانادا به عنوان پرستار را ذکر کردیم، وقت آن است که مراحلی که باید برای هر کدام از این روش‌ها طی شود را نیز طی کنیم. در واقع، اگر می‌خواهید به عنوان پرستار به کانادا مهاجرت کنید، باید مراحلی را پیش ببرید که با دقت برنامه‌ریزی شده‌ باشند. تنها به این صورت است که می‌توانید وارد سیستم مراقبت‌های بهداشتی کانادا شوید.

1. تحقیق و بررسی شرایط

اولین مرحله، تحقیق راجع به کد ملی طبقه‌بندی شغلی یا همان NOC برای پرستاران است که باید به عنوان NOC 3012 طبقه‌بندی شده باشد. این کد حرفه‌ها و شاخه‌های مختلف پرستاری را دسته‌بندی می‌کند و به شما جهت تعیین واجد شرایط بودن برای مهاجرت به عنوان پرستار به کانادا، کمک می‌کند. متقاضیان باید شرایط خود را از طریق FSWP‌ یا PNP که بالاتر توضیح دادیم، چک کنند.

2. مهارت در زبان

اثبات مهارت بالا در زبان برای مهاجرت به کانادا امری مهم است. اکثر متقاضیان پرستاری در کانادا، باید مهارت خود در زبان انگلیسی یا فرانسوی را با شرکت در آزمون‌های آیلتس یا PTE اثبات کنند. البته باید نمره‌ی بالایی هم داشته باشند تا بتوانند ادامه‌ی روند مهاجرت به کانادا را طی کنند.

3. مدرک تحصیلی معتبر

یکی دیگر از مراحل مهم جهت مهاجرت به کانادا، تایید صلاحیت تحصیلی شماست. برخی آژانس‌ها در کانادا، صلاحیت و اعتبار مدرک تحصیلی شما را بررسی می‌کنند و مطمئن می‌شوند تا واحد‌های تحصیلی سپری شده توسط شما، با سیستم آموزشی کانادا سازگار است. این ارزیابی اعتبار و امتیاز کلی شما را افزایش می‌دهد و به مقامات کانادایی اطلاع می‌دهد که شما از شایستگی لازم جهت کار به عنوان پرستار در کانادا برخوردار هستید.

4. ایجاد اکانت در اکسپرس اینتری

اگر معیارهای لازم جهت مهاجرت به کانادا را داشتید و واجد شرایط بودید، باید در اکسپرس اینتری یک حساب کاربری تشکیل دهید. این پلتفرم آنلاین به شما کمک می‌کند تا به عنوان یکی از متقاضیان ماهر جهت کار به عنوان پرستار در کانادا معرفی شوید. پروفایل خود را بر اساس سن، تحصیلات، تجارب شغلی و مهارت زبانی خود پر کنید. این پروفایل بر اساس اطلاعات شما، امتیازی برایتان مشخص می‌کند. اگر این امتیاز بالا باشد، ممکن است ITA که همان دعوت‌نامه جهت درخواست اخذ اقامت کانادا است، برایتان ارسال شود.

5. دریافت دعوت نامه برای درخواست (ITA)

در صورتی که امتیاز و رتبه‌ی برتری در سیستم اکسپرس اینتری داشته باشید، ITA یا همان دعوت‌نامه‌ای را از دولت کانادا دریافت می‌کنید که به شما اجازه می‌دهد جهت اخذ اقامت اقدام نمایید. داشتن ITA شبیه داشتن برگ برنده است. با این دعوت‌نامه شما می‌توانید برای اخذ اقامت دائم کانادا، یک درخواست جامع ارسال نمایید.

6. ارسال مدارک

پس از دریافت دعوت‌نامه ITA، باید تمام مدارک موردنیاز را در بازه زمانی خواسته شده جمع‌آوری،‌ ترجمه و ارسال نمایید. این مدارک شامل مدرک تحصیلی، رزومه شغلی، نامه هایی مرتبط با سوابق کاری، گاهی عدم سوء پیشینه و معاینات پزشکی است. سعی کنید مدارک را با دقت کامل ارسال کنید و تاخیر نکنید تا شانس خود را جهت اخذ اقامت دائم کانادا از دست ندهید.

7. بررسی درخواست و صدور ویزا

پس از اینکه مدارک خود را ارسال کردید، باید منتظر بمانید تا مقامات مهاجرت در کانادا آن‌ها را با دقت بررسی کنند. در صورت تایید، اقامت دائم کانادا برای شما ارسال می‌شود که این یعنی، مسیر برای زندگی به عنوان پرستار در کانادا، هموار شده است.

8. صدور مجوز و ثبت نام

بعد از ورود به کانادا، باید مراحل مهاجرت خود را تکمیل کنید، که این یعنی اخذ مجوز پرستاری در استان مورد نظر در کانادا. هر استان، نهاد نظارتی مخصوص به خودش را دارد و استانداردهای خاصی را برای پرستاران و ارسال مجوز برای آن‌ها در نظر گرفته است. در صورتی که الزامات نهاد نظارتی را برآورده کنید (معمولا شامل مدارک تحصیلی، شغلی  و مدرک زبان است)، می‌توانید به سیستم مراقبت‌های بهداشتی کانادا انتقال یابید و مجوز خود را دریافت نمایید.

کار به عنوان پرستار در کانادا

اگر با ویزای تحصیلی کانادا برای کار به عنوان پرستار اقدام می‌کنید، شاید راجع به منابع آموزشی یا بازار کار آن کنجکاو باشید. کانادا در واقع، منابع آموزشی مختلف، تجربیات بالینی و بهترین و باکیفیت‌ترین امکانات را برای پرورش شما به عنوان پرستار در اختیارتان قرار می‌دهد که شما را برای کار به عنوان پرستار در هر نقطه‌ای از دنیا آماده می‌کند.

سیستم مراقبت‌های بهداشتی در کانادا همواره به پرستاران بیشتر و باتجربه‌تر، نیاز دارد. این بازارکار بسیار خوبی را برای کسانی که دانشجوی پرستاری هستند یا به عنوان پرستار کار می‌کنند، ایجاد کرده است. جمعیت بالای سالخورده‌ها در کانادا، پیشرفت تکنولوژی و نیاز به یک متخصص در ارائه‌ی مراقبت‌های بهداشتی، نیاز کانادا به اخذ همیشگی پرستاران را افزایش داده است.

بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، درمانگاه‌ها و مراکز مراقبت در منزل، همگی در جستجوی پرستاران واجد شرایط در کانادا هستند. در واقع، کمبود پرستار در استان‌های مختلف کانادا، چشم‌انداز شغلی بی‌نظیری را برای پرستاران مبتدی یا حرفه‌ای ایجاد کرده است. همچنین با گسترش سیستم مراقبت‌های بهداشتی، زمینه‌ی رشد و پیشرفت پرستاران در کانادا نیز فراهم است.

بهترین استان برای کار به عنوان پرستار در کانادا

در 24 مه 2023، نوا اسکوشیا از 100 پرستار دعوت کرد تا برای اخذ اقامت اقدام کرده و از طریق سیستم استخدامی استانی کانادا اقدام کنند. این باعث شد تا سایر استان‌ها نیز جهت اخذ پرستار از سراسر دنیا،‌ اقدامات خوبی ارائه دهند. با این وجود، برخی استان‌ها بهتر از سایرین، پرستار می‌گیرند و برای شما PNP ارسال می‌کنند. چون آن‌ها نقش حیاتی پرستار در سیستم مراقبت‌های بهداشتی کانادا را می‌شناسند و ما این استان‌ها را در ادامه معرفی خواهیم کرد تا طی روند ارسال رزومه، در جریان امور قرار بگیرید.

بریتیش کلمبیا

بریتیش کلمبیا همواره گزینه‌ای مناسب برای اخذ پرستار و ارسال PNP است. اگر بتوانید BC PNP را بگیرید، 600 امتیاز برای اخذ دعوت نامه از اکسپرس اینتری دریافت خواهید کرد و عملا، آینده‌ی خود جهت مهاجرت به عنوان پرستار را هموار خواهید ساخت.

ساسکاچوان

استان ساسکاچوان همواره از پرستاران مسلط به زبان انگلیسی یا فرانسوی که حداقل یک سال سابقه کار به عنوان پرستار را داشته‌اند و در مقطع کارشناسی ارشد نیز تحصیل کرده‌اند، درخواست می‌کند تا به سیستم مراقبت‌های بهداشتی این استان بپیوندند. اگر بتوانید از ساسکاچوان PNP بگیرید، 500 امتیاز به رزومه‌ی اکسپرس اینتری شما اضافه می‌شود.

نوا اسکوشیا

نوا اسکوشیا معمولا پرستارانی را که مجوز کار یا شهروندی در کانادا را دارند و پس از فارغ‌التحصیلی حداقل یک سال به عنوان پرستار کار کرده‌اند را جذب می‌کند و برای آن‌ها PNP ارسال می‌کند که در مجموع، 600 امتیاز به رزومه اکسپرس اینتری شما می‌افزاید و شانس شما جهت اخذ اقامت دائم را افزایش می‌دهد.

نیوبرانزویک

پرستارانی که به زبان انگلیسی یا فرانسوی مسلط هستند و حداقل یک سال به عنوان پرستار کار کرده‌اند و دارای مدرک کارشناسی ارشد هم هستند، می‌توانند از نیوبرانزویک PNP بگیرند که 400 امتیاز به رزومه‌ی اکسپرس اینتری آن‌ها می‌افزاید و پروفایلشان را تقویت می‌کند.

کانادا همواره تلاش‌هایی فعال جهت اخذ پرستار در استان‌های مختلف خود انجام می‌دهد تا دسترسی پرستاران ماهر و با سواد را به سیستم مراقبت‌های بهداشتی کانادا هموار کند. به یاد داشته باشید، اگر هنوز جوان و آماده‌ی تحصیل در کانادا هستید، همواره می‌توانید با مهاجرت تحصیلی و اخذ بورسیه تحصیلی کانادا، امتیازی چند برابر بیشتر از پرستارانی که خارج از این کشور درس خوانده‌اند اخذ کرده و بعدا اقامت و شهروندی کانادا را دریافت کنید.

شرایط آزمون آیلتس برای پرستاران در کانادا

برای درخواست اخذ اقامت از طریق سیستم اکسپرس اینتری کانادا به عنوان پرستار، باید نمره‌ای مناسب در آزمون آیلتس به دست بیاورید تا نشان دهید تسلط بسیار خوبی به زبان انگلیسی دارید. ما در جدولی نمرات مورد نیاز برای سطوح مختلف را ذکر کرده‌ایم.

لول CLBمهارت در مکالمهمهارت‌های شنیداریخواندن و درک مطلبمهارت‌های نوشتاریPoints Allocation
76.06.0-7.06.06.04
86.57.56.56.55
97.08.07.07.06
10 or above7.5-9.08.5-9.08.0-9.07.5-9.06

یافتن بهترین مسیر برای پرستاری در کانادا

برای پرستارانی که قصد دارند به کانادا مهاجرت کنند، درک گزینه‌های مختلف جهت اخذ اقامت و کار به عنوان پرستار، بسیار مهم است. کانادا در سال‌های اخیر، با بحران کمبود پرستار و نیرو در مراقبت‌های بهداشتی مواجه است پس روش‌های بیشتری برای اخذ پرستار ابداع کرده که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم. اما به طور کلی، شما می‌توانید از طریق ویزای تحصیلی کانادا یا ویزای شغلی، جهت زندگی و کار به عنوان پرستار در کانادا اقدام کنید. این روش‌ها، به شما کمک می‌کند تا در نهایت، اقامت دائم و شهروندی کانادا را دریافت کرده و به عضوی مهم در سیستم مراقبت‌های بهداشتی این کشور تبدیل شوید.

موسسه مهاجرتی زنگنه

موسسه مهاجرتی زنگنه با سال‌ها تجربه در انواع روش‌های مهاجرت به کانادا، یکی از بهترین دفاتر مهاجرتی موجود برای کمک به شما در مهاجرت پرستار به کانادا، اقامت، کاریابی و اخذ شهروندی کانادا است. این موسسه با بهترین و باتجربه‌ترین تیم مشاوره و وکلای حرفه‌ای، در خدمت شماست تا در سریع‌ترین زمان ممکن، شما را به رویای خود که زندگی به عنوان پرستار در کانادا است، برساند. پس در تماس با ما، درنگ نکنید.

سوالات متداول

کدام استان برای تحصیل در رشته پرستاری در کانادا بهتر است؟

استان‌های مختلفی در کانادا هستند که برنامه‌هایی جهت اخذ پرستاران باتجربه یا مبتدی ارائه می‌دهند. از این استان‌ها می‌توان به انتاریو، بریتیش کلمبیا، آلبرتا و کبک اشاره کرد که به خاطر داشتن سیستم آموزشی فوق‌العاده در آموزش پرستار نیز معروف و محبوب دانشجویان بین‌المللی و پرستاران شده‌اند. اما بهترین استان برای تحصیل در رشته پرستاری یا کار به عنوان پرستار، به تخصص‌ها و زمینه‌های موجود در آن استان، نوع کارورزی و تجارب بالینی و علایق و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. پس در این مورد، با مشاوران و اساتید حرفه‌ای یا وکلای موسسه مهاجرتی زنگنه صحبت کنید تا بهترین استان جهت پرستاری در کانادا که برای شما هم مناسب است، بیابید.

چگونه به عنوان یک پرستار خارجی در کانادا کار کنیم؟

دو مسیر اصلی برای مهاجرت پرستاران به کانادا وجود دارد که یکی از طریق سیستم اکسپرس اینتری و دیگری از طریق درخواست از طریق برنامه‌های استخدام استانی یا همان PNP است. برای اینکار شرایط لازم مثل مدرک تحصیلی، تجارب شغلی، مهارت در زبان و سن خود را بررسی کنید. سپس مدارک خود را توسط یک سازمان معتبر کانادایی ارزیابی کنید تا اعتبار آن به مقامات کانادایی اثبات شود و امتیاز بهتری بگیرید. سپس نمایه‌ای در سیستم‌های مورد نظر تشکیل دهید و پروفایلتان را تکمیل کنید تا برای شما دعوت‌نامه‌ای صادر شود.

حقوق پرستاری در کانادا چقدر است؟

حقوق پرستاران در کانادا به استان، تجربه و تخصص شما بستگی دارد. اما به طور کلی، پرستاران استخدامی در کانادا بین 60000 الی 100000 دلار در سال درآمد دارند. البته اگر در مناطق شهری شلوغ و استان‌هایی که گران‌تر هستند کار کنید، حقوق بیشتری می‌گیرید. همچنین پرستاران متخصص مثل پرستاران بالینی، پرستاران بیهوشی و …، به خاطر مهارت و مسئولیت‌های بیشتر، حقوق بیشتری هم دریافت خواهند کرد.

آیا کانادا به پرستار نیاز دارد؟

طبق مطالعات اخیر، اثبات شده که تا سال 2030، از هر چهار کانادایی یکی بالای 60 سال خواهد بود که این نیاز به خدمات برای مراقبت‌های بهداشتی و پرستار را افزایش می‌دهد. چون یکی باید باشد تا بتواند نیازهای منحصربه‌فرد یک سالمند را برطرف کند. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی، ارائه مراقبت‌های بهداشتی از راه دور نیز فراهم شده و شما می‌توانید در هر نقطه از دنیا، به عنوان یک پرستار در کانادا کار کنید.
همچنین از آنجا که کانادا در تلاش است تا اکثر بیماری های مزمن را مداوا یا از بروز آن‌ها پیشگیری کند، به نیروهای ماهر بیشتری جهت کار در این زمینه نیاز دارد. کسانی که بتوانند سبک زندگی سالم و اقدامات پیشگیرانه را به مردم ارائه دهند، و پرستاران در صدر تلاش برای این اهداف قرار دارند، که نیاز کانادا جهت اخذ نیروی پرستار ماهر را افزایش می‌دهد. در واقع، آمارهای اخیر نشان داده که نرخ اشتغال به عنوان پرستار در کانادا، سالانه 7 درصد در حال افزایش و رشد است.

این مطلب براتون مفید بود؟

5 / 5. تعداد رای: 1

امتیازی ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

مشاوره رایگان

جهت مشاوره مهاجرت تحصیلی و کاری با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دسترسی سریع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *