موسسه مهاجرتی زنگنه
Search
Close this search box.

تحصیل رشته دیجیتال مارکتینگ در انگلستان

خانه » بلاگ » تحصیل رشته دیجیتال مارکتینگ در انگلستان
تحصیل رشته دیجیتال مارکتینگ در انگلستان

تحصیل رشته دیجیتال مارکتینگ در انگلستان می‌تواند یک فرصت عالی برای دانشجویانی باشد که مایل به توسعه مهارت‌ها و دانش خود در زمینه بازاریابی هستند. دانشگاه‌های انگلستان به دلیل ارائه آموزش با کیفیت شناخته شده‌اند و دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی دیجیتال در این کشور به سرعت در حال رشد است و انگلستان را به مکانی ایده آل برای یادگیری و رشد و پیشرفت دانشجویان در این حوزه تبدیل کرده است. اگر مجذوب قدرت بازاریابی آنلاین هستید و می‌خواهید از مهارت‌های خود برای دستیابی به طیف گسترده‌ای از فرصت‌های شغلی استفاده کنید، تحصیل دیجیتال مارکتینگ در انگلستان می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

در این مقاله از موسسه مهاجرتی زنگنه، تمام نکاتی که باید در مورد تحصیل رشته دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه‌های انگلستان بدانید، آورده‌ایم. پس با ما در ادامه این مطلب همراه شوید.

معرفی رشته دیجیتال مارکتینگ در انگلستان

دیجیتال مارکتینگ شامل هر نوع فعالیت تبلیغاتی است که بر روی یک دستگاه الکترونیکی ارائه می‌شود. یک کمپین دیجیتال مارکتینگ که اغلب به عنوان بازاریابی آنلاین شناخته می‌شود، ممکن است شامل یک ویدیوی آنلاین، تبلیغ پولی، پست رسانه‌های اجتماعی یا ایمیل باشد و سعی کند مشتریان بالقوه را با یک برند یا ایده مرتبط کند. به بیان دیگر، دیجیتال مارکتینگ، راهی برای دستیابی به اهداف بازاریابی یک شرکت یا سازمان از طریق استفاده از فناوری و رسانه‌های دیجیتال است.

با تحصیل رشته دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه‌های انگلستان، درک دقیقی از دنیای پر سرعت و همیشه در حال تحول رسانه‌های دیجیتال و بازاریابی به دست می‌آورید. در طول دوره، در مورد زمینه‌هایی مانند مفاهیم خلاقانه، کمپین‌های دیجیتال، سنجش موفقیت دیجیتال، تجارت الکترونیک و تبلیغات رسانه‌های اجتماعی، شیوه‌ها و مسائل جاری در محیط بازاریابی دیجیتال امروزی آموزش خواهید دید.

این دوره به شما می آموزد که چگونه استراتژی های بازاریابی دیجیتال موثری را طراحی کنید که در دستیابی، به دست آوردن و حفظ مشتریان موفق باشد و در عین حال مهارت‌ها و دانشی را که کارفرمایان در این حوزه به دنبال آن هستند، توسعه دهید.

به طور کلی رشته دیجیتال مارکتینگ در انگلستان موضوعات زیر را پوشش می‌دهد:

  • اصول بازاریابی
  • ارتباطات بازاریابی
  • تکنیک های دیجیتال مارکتینگ
  • درک تجزیه و تحلیل کسب و کار
  • رسانه های اجتماعی
  • کمپین های دیجیتال
  • رفتار مشتری
  • آماده سازی و توسعه شغلی

مقاطع تحصیلی رشته دیجیتال مارکتینگ در انگلستان

  • مقطع کارشناسی:

مقطع کارشناسی دیجیتال مارکتینگ در انگلستان یک دوره تحصیلی 2 تا 3 ساله است. برنامه درسی این مقطع برای پوشش طیف گسترده‌ای از موضوعات، از جمله تجزیه و تحلیل، بازاریابی استراتژیک، رفتار مصرف کننده، تحقیقات بازار، و بازاریابی دیجیتال طراحی شده است، همچنین پایه‌ای قوی در اصول و شیوه‌های مدیریت را ارائه می‌دهد. پس از فارغ التحصیلی، یاد خواهید گرفت که چگونه برای هر سازمانی استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال ایجاد کنید.

  • مقطع کارشناسی ارشد:

دوره کارشناسی ارشد دیجیتال مارکتینگ معمولا 1 سال به صورت تمام وقت طول می‌کشد. برخی از موضوعات رایج تحت پوشش در این دوره عبارتند از: استراتژی بازاریابی دیجیتال، بازاریابی محتوا، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)، تجزیه و تحلیل و گزارش، تجارت الکترونیک و بازاریابی تلفن همراه، و اتوماسیون بازاریابی.

این مقطع معمولا بر درک بیشتری از بازاریابی مانند روانشناسی مشتری، استراتژی و برندسازی و همچنین پوشش حوزه‌هایی مانند بازاریابی بین المللی و بازاریابی دیجیتال متمرکز است. پس از فاغ التحصیلی، همه مهارت‌های مختلف مرتبط با بازاریابی دیجیتال را یاد خواهید گرفت.

مهارت های لازم برای تحصیل دیجیتال مارکتینگ در انگلستان

برای برتری در هر رشته، دانشجویان باید مهارت‌های خاصی داشته باشند. برای رشته دیجیتال مارکتینگ نیز، داشتن مهارت های زیر برای موفقیت ضروری است:

  • بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو)
  • مدیریت موتورهای جستجو
  • بازاریابی ویدئویی
  • بازاریابی محتوا
  • تحلیل داده‌ها
  • توانایی تفکر، طراحی و برنامه ریزی
  • کنجکاوی برای یادگیری تکنولوژی‌های جدید
  • خلاقیت
  • یادگیری سریع
  • مهارت های ارتباطی

10 دانشگاه برتر انگلستان برای تحصیل رشته دیجیتال مارکتینگ

  1. دانشگاه باث (University of Bath)

دانشگاه باث به دلیل برتری در تدریس و تحقیق، ارائه تجربه دانشجویی عالی، و آماده سازی شغلی دانشجویان در دنیای واقعی شناخته شده است. رشته دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه بات، با هدف افزایش درک نظریه بازاریابی اصلی و کاربرد عملی آن است و به طور خاص برای افرادی با تجربه کسب و کار، مدیریت یا بازاریابی که به دنبال حرفه بازاریابی هستند، طراحی شده است.

با تحصیل رشته دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه باث دانش عمیق‌تری از اصول اساسی بازاریابی کسب می‌کنید و یاد می‌گیرید که چگونه از آنها در موقعیت‌های واقعی استفاده کنید. مدرک دیجیتال مارکتینگ دانشگاه باث به شما مهارت‌های تجاری عملی که کارفرمایان به دنبال آن هستند را ارائه می‌دهد.

  • کینگز کالج لندن (King’s College London)

در کینگز کالج لندن، شما با دیدگاهی چند بعدی از دیجیتال مارکتینگ در انگلستان آشنا خواهید شد، از جمله، فناوری وب، تجزیه و تحلیل، برندسازی، بازاریابی رسانه های اجتماعی و رفتار مصرف کننده در عصر دیجیتال. دوره دیجیتال مارکتینگ در این دانشگاه تحلیل‌های کاملی از بینش های مهم در مورد انتخاب‌های بازاریابی در یک محیط دیجیتال ارائه می‌دهند.

  • دانشگاه دورهام (Durham University)

CIM یا مؤسسه منشور بازاریابی، برترین نهاد حرفه‌ای برای مقطع کارشناسی ارشد در سطح جهانی است که با دانشگاه دورهام برای برگزاری دوره‌های بازاریابی همکاری می‌کند. دوره کارشناسی ارشد رشته دیجیتال مارکتینگ در انگلستان توسط متخصصان آکادمیک و صنعت با تجربه تدریس می‌شود که دانش نظری را با مهارت‌های عملی ترکیب می‌کند. در این دوره طیف گسترده‌ای از موضوعات، از جمله استراتژی بازاریابی دیجیتال، بازاریابی محتوا، SEO، بازاریابی رسانه های اجتماعی، تجزیه و تحلیل وب و تبلیغات PPC پوشش داده می‌شود.

  • دانشگاه لیدز (University of Leeds)

رشته دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه لیدز تاکید زیادی بر برندسازی و تبلیغات دارد و در عین حال دارای تخصص در مدیریت بازاریابی و ارتباطات است. در طول دوره دیجیتال مارکتینگ دانشگاه لیدز انگلستان، درک کاملی از مفاهیم اساسی بازاریابی دیجیتال، از جمله استراتژی و رفتار مشتری را کسب خواهید کرد.

  • دانشگاه اکستر (University of Exeter)

دوره دیجیتال مارکتینگ دانشگاه اکستر بر روی استفاده از دانش بازاریابی دیجیتال در تنظیمات عملی، از جمله تجزیه و تحلیل بازاریابی، تجزیه و تحلیل و کاربرد، برنامه ریزی و مدیریت کمپین، و نوآوری دیجیتال تمرکز دارد. این دوره که با ورودی گسترده متخصصان بازاریابی دیجیتال طراحی شده است، مهارت‌های متنوع و درک گسترده‌ای از بازاریابی دیجیتال را ارائه می‌دهد. حوزه‌های کلیدی مانند تجزیه و تحلیل بازاریابی، برنامه‌ریزی و گزارش‌دهی کمپین و نوآوری دیجیتال را پوشش می‌دهد و اطمینان می‌دهد که به خوبی برای مقابله با چالش‌های مختلف در آینده شغلی خود آماده خواهید بود.

  • دانشگاه لیورپول (University of Liverpool)

دوره دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه لیورپول برای بررسی مولفه‌های اصلی بازاریابی دیجیتال در انگلستان و چگونگی تأثیر آنها بر استراتژی بازاریابی، از جدیدترین تئوری استفاده می‌کند و اهمیت تجزیه و تحلیل بازاریابی در ایجاد فرصت‌های تجاری را برجسته می‌کند که شامل حل مسئله از طریق مطالعات موردی واقعی و به صورت عملی است.

با تحصیل این دوره در دانشگاه لیورپول، روش‌های تحقیق، تجزیه و تحلیل داده‌ها و آموزش تفکر انتقادی را کسب خواهید کرد. موضوعات کلیدی این دوره شامل رفتار مصرف کننده، بازاریابی دیجیتال، مدیریت بازاریابی، بازاریابی خدمات، تحقیقات بینش مصرف کننده، بازاریابی تجربی و تجزیه و تحلیل دیجیتال می‌شود.

  • دانشگاه وارویک (University of Warwick)

دانشگاه وارویک یکی از سخت‌ترین دانشگاه‌ها برای پذیرش دانشجویان است و مطمئنا یکی از بهترین دانشگاه‌ها برای تحصیل رشته بازاریابی دیجیتال در انگلستان به شمار می‌رود. دوره دیجیتال مارکتینگ این دانشگاه ترکیبی متعادل از بازاریابی و استراتژی را ارائه می‌دهد. با تحصیل رشته دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه وارویک آماده خواهید بود تا از پلتفرم‌هایی مانند رسانه‌های اجتماعی، موتورهای جستجو، تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده و بازاریابی محتوا برای ارائه کمپین‌های موفق استفاده کنید.

  • دانشگاه ساوتهمپتون (University of Southampton)

دوره دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه ساوتهمپتون به دانشجویان این فرصت را می‌دهد تا مهارت‌های مورد نیاز برای حرفه بازاریابی دیجیتال را توسعه دهند. کارشناسان صنعت در دانشکده بازرگانی و موسسه علوم وب این دوره را ارائه می‌دهند. دوره دیجیتال مارکتینگ دانشگاه ساوتهمپتون موضوعات مختلفی را شامل می شود، از جمله تکنیک‌های در حال ظهور ارتباطات دیجیتال، استراتژی دیجیتال، تجزیه و تحلیل وب و بینش در مورد رفتار کاربر، تاثیر خرده فروشی آنلاین و چند کانالی، فناوری زیربنای بازاریابی دیجیتال، تجارت الکترونیک، تبلیغات، روابط عمومی (PR) و حمایت مالی، طراحی پروژه و مدیریت.

با تحصیل رشته دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه ساوتهمپتون در زمینه بازاریابی دیجیتال، مهارت‌ها و اطلاعاتی را که برای موفقیت به عنوان یک بازاریاب دیجیتال باتجربه نیاز دارید، کسب خواهید کرد.

  • دانشگاه نیوکاسل (Newcastle University)

دوره دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه نیوکاسل به تقاضای بالای تخصص در بازاریابی دیجیتال می‌پردازد و درک دقیق و به روزی را ارائه می‌دهد. این دوره بر بازاریابی دیجیتال استراتژیک و تاکتیکی، تصمیم گیری مبتنی بر تحقیق و توسعه عملی پاسخ های بازاریابی دیجیتال تمرکز دارد. موضوعات مختلف این دوره در دانشگاه نیوکاسل، تحقیقات بازاریابی، رفتار مصرف کننده دیجیتال، بازاریابی رسانه های اجتماعی، خرده فروشی و اخلاق بازاریابی را پوشش می‌دهد.

  1. دانشگاه لافبورو (Loughborough University)

هدف دوره‌های دیجیتال مارکتینگ دانشگاه لافبورو کمک به دانشجویان برای کسب دانش کلی از فناوری‌های دیجیتال و اصول شیوه‌های بازاریابی دیجیتال معاصر است. با تحصیل رشته دیجیتال مارکتینگ در این دانشگاه می‌توانید با متخصصان صنعتی و رهبران مرجع بازاریابی دیجیتال در ارتباط باشید، آنها می‌توانند تکنیک‌ها و نکات مهمی را به شما ارائه دهند تا در دنیای دیجیتال به کار ببرید. همچنین با آخرین ترندها و شیوه‌ها و نحوه تأثیرگذاری آنها بر استراتژی‌ها و عملیات بازاریابی معاصر آشنا خواهید شد.

شرایط تحصیل رشته دیجیتال مارکتینگ در انگلستان

شرایط تحصیل و پذیرش برای رشته دیجیتال مارکتینگ در انگلستان در مقاطع و دانشگاه‌های مختلف، متفاوت است. برای مثال برای تحصیل در مقطع کارشناسی، کسب مدرک دیپلم دبیرستان معتبر الزامی است. برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، دانشجویانی که حداقل مدرک کارشناسی 3 ساله خود را در زمینه بازاریابی یا یک رشته مرتبط با معدل (GPA) 3.0 و یا بالاتر به پایان رسانده باشند، برای پذیرش موفق در اولویت هستند.

با این حال، برخی از دانشگاه‌های انگلستان از سایر رشته‌ها مانند علوم، هنر و غیره نیز دانشجو می‌پذیرند. برخی دیگر از دانشگاه‌ها مانند دانشگاه هریوت وات، RGU، دانشگاه پورتسموث تجربه کاری مرتبط را به جای مدرک کارشناسی در نظر می‌گیرند. همچنین در دانشگاه‌هایی مانند دانشگاه اکستر، دانشگاه استراثکلاید، دانشگاه رابرت گوردون، اگر شرایط آکادمیک برای تحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته دیجیتال مارکتینگ را نداشته باشید، می‌توانید در ابتدا یک دوره پیش نیاز را تکمیل کنید.

برخی دیگر از شرایط رایج پذیرش و مدارک لازم برای تحصیل رشته دیجیتال مارکتینگ در انگلستان عبارتند از:

  • ریز نمرات و مدارک تحصیلی مقطع قبلی
  •  انگیزه نامه 300 تا 500 کلمه‌ای در مورد اینکه چرا می‌خواهید این دوره را دنبال کنید.
  • حداقل 2 توصیه نامه (LOR)
  • رزومه و سابقه کاری در صورت وجود
  • مدرک زبان انگلیسی آیلتس یا تافل (حداقل نمره کلی آیلتس یا تافل به ترتیب 6.5 یا 80 مورد نیاز است)
  • فرم درخواست تکمیل شده
  • کپی از پاسپورت شما
  • ارائه تمکن مالی

هزینه تحصیل رشته دیجیتال مارکتینگ در انگلستان

هزینه‌های شهریه تحصیلی برای رشته دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه‌های انگلستان از حدود 13،000 پوند تا 40،000 پوند در سال متغیر است. علاوه بر شهریه، هزینه‌های اضافی دیگر مانند هزینه‌های زندگی دانشجویی در انگلستان را نیز باید در نظر بگیرید. در شهرهای محبوب انگلستان مانند لندن، هزینه‌های زندگی ماهانه می‌تواند به 1،500 پوند در ماه برسد. در شهرهای کوچکتر، این هزینه می‌تواند بین 700 تا 1،300 پوند در ماه متغیر باشد.

بورسیه های تحصیلی انگلستان برای رشته دیجیتال مارکتینگ

کشور انگلستان مکانی گران برای تحصیلات عالی در نظر گرفته می‌شوند. با این حال، اگر به درستی برنامه‌ریزی کنید، می‌توانید یک سبک زندگی مقرون به صرفه در انگلستان داشته باشید، اگر نیاز به کمک مالی دارید می‌توانید برای بورسیه تحصیلی و کمک هزینه تحصیلی درخواست دهید. برخی از سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین دانشگاه‌های انگلستان برای کمک به دانشجویانی که به کمک مالی نیاز دارند تا بتوانند رشته دیجیتال مارکتینگ را دنبال کنند، بودجه و بورسیه‌های تحصیلی متعددی را ارائه می‌کنند. برخی از بورسیه‌های تحصیلی انگلستان برای رشته دیجیتال مارکتینگ را در جدول زیر آورده‌ایم:

عنوان بورسیهسازمان یا دانشگاه ارائه دهندهارزش بورسیه به پوند
Strathclyde Business School Masters Scholarships for International Studentsبیزینس اسکول استراثکلاید12،000 – 9،000
Chancellor’s Global Academic Merit Scholarshipدانشگاه پورتسموثکاهش 5،000 پوند از هزینه شهریه
Vice Chancellor’s Global Development Scholarshipدانشگاه پورتسموثکاهش 2،500 پوند از هزینه شهریه
Chevening Scholarshipدفتر امور خارجه و مشترک المنافع (FCO)فول فاند (پرواز، اقامت و هزینه دوره)
Vice-Chancellor’s International Attainment Scholarshipدانشگاه لیورپول2،500
Postgraduate Progression Awardدانشگاه لیورپول2،500
International Family Discounts (IFD)دانشگاه نیوکاسل10% از هزینه شهریه
Postgraduate Merit Scholarshipsدانشگاه ساوتهمپتون9،000

برای کاهش هزینه‌های تحصیل خود در انگلستان، علاوه بر درخواست برای بورسیه تحصیلی، به عنوان یک دانشجوی بین المللی می‌توانید به صورت پاره وقت و تا 20 ساعت در هفته کار کنید یا برای دریافت وام اقدام کنید.

نحوه پذیرش رشته دیجیتال مارکتینگ در انگلستان

زمانی که معیارهای واجد شرایط بودن خود را برای تحصیل رشته دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه‌های انگلستان بررسی کردید و دانشگاه مورد نظر را انتخاب کردید، می‌توانید روند درخواست را شروع کنید. برای تحصیل مقطع کارشناسی دیجیتال مارکتینگ در انگلستان باید از طریق خدمات پذیرش دانشگاه‌ها و کالج‌ها (UCAS) اقدام کنید، اکثر دانشگاه‌ها فقط از طریق سیستم UCAS درخواست شما را می‌پذیرند.

برای درخواست مقطع کارشناسی ارشد این رشته می‌توانید به وب سایت دانشگاه مد نظر مراجعه کنید و قبل از ددلاین درخواست خود را ثبت کنید تا بیشترین شانس پذیرش را داشته باشید. پس از دریافت نامه پذیرش از دانشگاه می‌توانید برای دریافت ویزای تحصیلی انگلستان اقدام کنید.

مزایای تحصیل رشته دیجیتال مارکتینگ در انگلستان

دوره‌های دیجیتال مارکتینگ در انگلستان مزایای متعددی از جمله موارد زیر را در اختیار دانشجویان بین المللی قرار می‌دهند:

  • آموزش در سطح جهانی

دانشگاه‌های انگلستان به دلیل آموزش با کیفیت بالا در سطح جهانی شناخته شده‌اند و تضمین می‌کنند که دانشجویان آموزش‌های درجه یک را در رشته دیجیتال مارکتینگ دریافت کنند.

  • برنامه درسی مرتبط با صنعت

دوره‌های دیجیتال مارکتینگ در انگلستان از طریق مشاوره با کارشناسان صنعت طراحی می‌شوند و دانش به روز و مهارت‌های عملی را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهند که به طور مستقیم در زمینه بازاریابی دیجیتال قابل اجرا هستند.

  • تکنولوژی و ابزارهای پیشرفته

دانشجویان این رشته به فناوری، نرم‌افزار و ابزارهای پیشرفته‌ای که در صنعت بازاریابی دیجیتال استفاده می‌شوند، دسترسی دارند که تجربه یادگیری و توسعه مهارت‌های آنها را افزایش می‌دهد.

  • جامعه دانشجویی متنوع

دانشگاه‌های انگلستان دانشجویان را از سراسر جهان جذب می‌کنند و به دانشجویان بین‌المللی فرصتی برای همکاری و شبکه‌سازی با همتایان از پیشینه‌های فرهنگی مختلف، پرورش دیدگاه‌های جهانی و درک بین‌فرهنگی را ارائه می‌دهند.

  • فرصت های کارآموزی

بسیاری از دوره‌های دیجیتال مارکتینگ در انگلستان شامل دوره‌های کارآموزی می‌شوند که به دانشجویان این امکان را می‌دهد تا تجربه عملی با شرکت‌های پیشرو در این زمینه را کسب کنند، شبکه‌های حرفه‌ای بسازند و فرصت‌های شغلی خود را افزایش دهند.

چشم انداز شغلی دیجیتال مارکتینگ در انگلستان

امروزه مهارت‌های دیجیتال مارکتینگ برای انواع کسب‌وکارها اساسی است و در صنعت کار بسیار محبوب هستند. زیرا صرف نظر از هر نوع کسب و کاری، هر شرکتی برای شکوفایی کسب و کار خود به متخصصان بازاریابی دیجیتال نیاز دارد. بنابراین، این صنعت به یک صنعت همیشه در حال تکامل با فرصت‌های شغلی متعدد تبدیل شده است. صنعت دیجیتال مارکتینگ در انگلستان در سال‌های آتی رشد قابل توجهی خواهد داشت و انتظار می‌رود تا سال 2030 نرخ رشد سالانه 14٪ را نشان دهد. بنابراین، تقاضای زیادی برای متخصصان دیجیتال مارکتینگ در کشور انگلستان وجود دارد.

پس از مطالعه دوره دیجیتال مارکتینگ در انگلستان، می‌توانید موقعیت‌های شغلی مختلفی پیدا کنید. برخی از کارفرمایان برتر در این حوزه عبارتند از Hitachi، Press Group، Microsoft، و آژانس‌های بازاریابی دیجیتال مانند The SEO Works، Favoured، The Good Marketer، و The Social Shepherd و غیره.

برخی از فرصت‌های شغلی محبوب رشته دیجیتال مارکتینگ در انگلستان عبارتند از:

  • بازاریابی موتورهای جستجو (SEM): یک متخصص بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) از ابزارهایی مانند گوگل، بینگ و یاهو برای ردیابی و تجزیه و تحلیل ترافیک وب استفاده می‌کند. آنها کمپین های پرداخت به ازای کلیک (PPC) را مدیریت می‌کنند و هزینه‌ها و بودجه‌ها را مدیریت می کنند.
  • بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO): متخصصان سئو وب سایت‌ها را برای افزایش بازدیدکنندگان بهبود می‌بخشند. آنها بر انجام تحقیقات درباره کلمات کلیدی، محدود کردن تکرار محتوا و ایجاد لینک تمرکز می‌کنند.
  • طراحی و توسعه وب: طراحان، وب سایت‌ها را طراحی می‌کنند، آنها مسئول اجزای بصری وب سایت‌ها هستند. آنها همچنین با مشتریان ارتباط برقرار می‌کنند تا بفهمند در وب سایت دنبال چه امکانات و آپشن‌هایی هستند.
  • تولید و مدیریت محتوا: در دنیای دیجیتال، تولیدکنندگان محتوا، انواع محتواها را از طریق پلتفرم‌های آنلاین ارائه می‌کنند. محتوا می‌تواند در قالب های مختلفی مانند تصاویر، فیلم‌ها و وبلاگ‌ها برای یک برند باشد. هدف آنها جلب توجه مردم به خرید محصولات برند شرکت است.
  • مدیر CRM: مسئولیت مدیر ارتباط با مشتری (CRM) راضی نگه داشتن مشتریان است. مدیران CRM یک پایگاه مشتری جدید ایجاد می‌کنند و مشتریان قدیمی را نیز حفظ می‌کنند. به طور کلی هدف آنها جلب و تضمین رضایت مشتری است.

مشاغل حوزه دیجیتال مارکتینگ می‌تواند درآمد بالایی برای شما به همراه داشته باشد. فارغ‌التحصیلان رشته دیجیتال مارکتینگ در انگلستان با توجه به میزان مهارت و عنوان شغلی، می‌توانند به طور متوسط ​​سالانه از 30،000 پوند تا 90،000 پوند حقوق دریافت ‌کنند.

اقامت انگلستان پس از تحصیل رشته دیجیتال مارکتینگ

پس از فارغ التحصیلی از رشته دیجیتال مارکتینگ دانشگاه‌های انگلستان، اگر تمایل به اقامت و کار در انگلستان را دارید، می‌توانید از طریق دو روش محبوب ویزای فارغ‌التحصیلی (Graduate Route) و یا نیروی کار ماهر (Skilled Worker) دولت انگلستان، برای اقامت پس از تحصیل در انگلستان درخواست دهید. این ویزاها به شما این اجازه را می‌دهند تا حداقل 2 سال پس از گذراندن موفقیت آمیز دوره تحصیلی خود در انگلستان بمانید و مشغول به کار شوید.

سخن پایانی

رشته دیجیتال مارکتینگ در انگلستان تقاضای زیادی دارد و ارائه آموزش با کیفیت و آمادگی برای موفقیت شغلی در آینده را به شما تضمین می‌کند. علاوه بر این، انتخاب رشته دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک تخصص برای تحصیلات عالی می‌تواند درهای متعددی را به روی فرصت‌های شغلی مختلف در انگلستان و سراسر جهان باز کند و به شما این امکان را می‌دهد تا با دنیای تکنولوژی ارتباط بیشتری برقرار کنید.

شرایط اپلای برای تحصیل رشته دیجیتال مارکتینگ در انگلستان به دلایل متعدد از جمله الزامات سختگیرانه، مدارک متعدد، بررسی پیشینه تحصیلی، ددلاین‌ها، سیاست‌های مهاجرتی، موانع زبان و موارد بسیار دیگر می‌تواند برای شما فرآیندی پیچیده و زمان‌بر باشد. اما نگران نباشید! مشاوران و کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی زنگنه با بیش از 15 سال فعالیت در زمینه مهاجرت به انگلستان، همراه شما خواهند بود. برای شروع می‌توانید فرم ارزیابی رایگان ما را تکمیل نمایید.

سوالات متداول

آیا تحصیل دیجیتال مارکتینگ در انگلستان خوب است؟

بله، رشته دیجیتال مارکتینگ در انگلستان تقاضای زیادی دارد و ارائه آموزش با کیفیت و آمادگی برای موفقیت شغلی در آینده را به شما تضمین می‌کند. علاوه بر این، انتخاب رشته دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک تخصص برای تحصیلات عالی می‌تواند درهای متعددی را به روی فرصت‌های شغلی مختلف در انگلستان و سراسر جهان باز کند و به شما این امکان را می‌دهد تا با دنیای تکنولوژی ارتباط بیشتری برقرار کنید.

رشته دیجیتال مارکتینگ در انگلستان شامل چه دروسی است؟

به طور کلی رشته دیجیتال مارکتینگ در انگلستان این موضوعات را پوشش می‌دهد: اصول بازاریابی، ارتباطات بازاریابی، تکنیک های دیجیتال مارکتینگ، درک تجزیه و تحلیل کسب و کار، رسانه های اجتماعی، کمپین های دیجیتال، رفتار مشتری، آماده سازی و توسعه شغلی

تکمیل رشته دیجیتال مارکتینگ در انگلستان چند سال طول می‌کشد؟

مقطع کارشناسی دیجیتال مارکتینگ در انگلستان یک دوره تحصیلی 2 تا 3 ساله است. دوره کارشناسی ارشد دیجیتال مارکتینگ نیز معمولا 1 سال به صورت تمام وقت طول می‌کشد.

شرایط تحصیل رشته دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه‌های انگلستان چیست؟

برای تحصیل در مقطع کارشناسی، کسب مدرک دیپلم دبیرستان معتبر الزامی است. برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، دانشجویانی که حداقل مدرک کارشناسی 3 ساله خود را در زمینه بازاریابی یا یک رشته مرتبط با معدل (GPA) 3.0 و یا بالاتر به پایان رسانده باشند، برای پذیرش موفق در اولویت هستند.

بهترین دانشگاه‌های انگلستان برای تحصیل رشته دیجیتال مارکتینگ کدامند؟

دانشگاه باث، کینگز کالج لندن، دانشگاه دورهام، دانشگاه لیدز، دانشگاه اکستر، دانشگاه لیورپول، دانشگاه وارویک، دانشگاه ساوتهمپتون، دانشگاه نیوکاسل، دانشگاه لافبورو

هزینه تحصیل رشته دیجیتال مارکتینگ در انگلستان چقدر می‌شود؟

هزینه‌های شهریه تحصیلی برای رشته دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه‌های انگلستان از حدود 13،000 پوند تا 40،000 پوند در سال متغیر است. هزینه‌های زندگی دانشجویی در انگلستان در شهرهای محبوب انگلستان مانند لندن، می‌تواند به 1،500 پوند در ماه برسد. در شهرهای کوچکتر، این هزینه می‌تواند بین 700 تا 1،300 پوند در ماه متغیر باشد.

درآمد رشته دیجیتال مارکتینگ در انگلستان چقدر است؟

مشاغل حوزه دیجیتال مارکتینگ می‌تواند درآمد بالایی برای شما به همراه داشته باشد. فارغ‌التحصیلان رشته دیجیتال مارکتینگ در انگلستان با توجه به میزان مهارت و عنوان شغلی، می‌توانند به طور متوسط سالانه از 30،000 پوند تا 90،000 پوند حقوق دریافت ‌کنند.

آیا پس از تحصیل رشته دیجیتال مارکتینگ در انگلستان می‌توانم در این کشور بمانم؟

بله، شما می‌توانید از طریق دو روش محبوب ویزای فارغ‌التحصیلی (Graduate Route) و یا نیروی کار ماهر (Skilled Worker) دولت انگلستان، برای اقامت پس از تحصیل در انگلستان درخواست دهید. این ویزاها به شما این اجازه را می‌دهند تا حداقل 2 سال پس از گذراندن موفقیت آمیز دوره تحصیلی خود در انگلستان بمانید و مشغول به کار شوید.

این مطلب براتون مفید بود؟

0 / 5. تعداد رای: 0

امتیازی ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

مشاوره رایگان

جهت مشاوره مهاجرت تحصیلی و کاری با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دسترسی سریع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *